» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Pentax Ve Nikon Perde Sayısı Öğrenme
| Perde Sayısı (çekim sayısı, shutter count, actuation count) bir fotoğraf makinesinin durumu hakkında bilgi veren, otomobillerdeki "kilometre" kriterine karşılık gelen veridir. Özellikle ikinci el makine alımında, makinenin ne kadar çok kullanıldığını anlamanın en temel verilerindendir. Ancak perde s... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
ertugrulkoca,
(1)
|
Ziyaretçi: 2105 |
|
Toplam Üye: 282605 | Dün: 1 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Tek Dost
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
düs_macunu
Portfolyo için tıklayın
|
Tek Dost |
Makina : |
Canon Powershot S3 Is |
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
Obje
|
Eklenme Tarihi : |
8 Nisan 2007 |
Görüntülenme : |
1410 |
Açıklama : |
İnsanı Terk Etmeyen Tek Dost...
Belki Gidemediğinden,
Belki de Gitmek İstemediğinden...
Her Ne Olursa Olsun;
Onun Orda Olduğunu Bilmek,
Onu Orda Görmek, Hissetmek
Gerçekten Huzur Verici...
Ve Onu İzleyenlerin Tek Eğlencesi...
Çay ve Çekirdek ...
İki Varsınız Dostlar...
|
İp : |
85.***.**4.246 |
|
|
|
|
|
Tek Dost yorumları |
|
warrior_tr Objektif (Stüdyo Fotoğrafçısı) İstanbul |
Bu foto ya ilk yorum benden oldugu icin sevincliyim.
Cok hos bir kompozisyon ancak bence cay bardaginin icinde cay daha az olsaydi yani seviye belli olsa kare daha mi sicak daha mi hareketli olurdu diye dusundum.
Güzel bir kurgu ellerinize saglik.
|
|
Tarih: 9 Mayıs 2007, 14:36 - İp: 88.***.**3.230 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
düs_macunu üye (Doğa Fotoğrafçısı) Trabzon
|
Aslında haklısınız bıraz ıcılmıslık havası katmak guzel olurdu ama su var bardagın dısı kaplamalı gıbıydı ve sephiada da o boslugun fark edılemeyecegı kanısındayım suan... ilginiz için tsk ederım....
Saygılar...
Tolga ASLANTÜRK |
|
Tarih: 9 Mayıs 2007, 14:38 - İp: 88.***.**6.89 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
melly üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) İstanbul
|
güzel bi düşünce çok beğendim tebrikler |
|
Tarih: 12 Mayıs 2007, 23:52 - İp: 88.***.**9.246 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
turnusol üye (Amatör) Ordu
|
Bence bardak boşalmış olmalıydı..
Fotoğraf ise sağa doğru uzayıp panoramik olmalıydı..
Çaybardağının biraz boğduğunu düşünüyorum naçizane..
|
|
Tarih: 20 Mayıs 2007, 20:37 - İp: 88.***.**7.194 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sirona_boncuk üye (Meraklı) Kastamonu
|
cok güsel...ama şeker nerde hocam şekersiz çay olmas... tebrik ederim.
|
|
Tarih: 27 Mayıs 2007, 13:40 - İp: 88.***.**6.20 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
merakeyn üye (Meraklı) İstanbul
|
Güzel fikir, güzel zikir, güzel sonuç |
|
Tarih: 27 Mayıs 2007, 13:42 - İp: 85.***.**7.162 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mavi_izci Objektif (Amatör) Ankara |
Sen de bendensin,bu tarz fotolar çekmeye bayılıyorum.
Kadraja farklı ögeleri koyup dramatik bir açıdan yaklaşınca nefis duygular içeren fotoğraflar çıkıyor bu yüzden kutlarım seni |
|
Tarih: 27 Mayıs 2007, 13:44 - İp: 144.***.**2.110 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hazar üye (Meraklı) Elazığ |
hos kare!ıcınde İstanbul ve Cay olacak da hos olmıyacak, benımkıde laf |
|
Tarih: 10 Haziran 2007, 11:21 - İp: 88.***.**1.98 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kontrast üye (Meraklı) İstanbul |
çok güzel değil aslında. Renk tonlaması zaten fotografı öldürmüş. Daha iyisi olabilir. |
|
Tarih: 10 Haziran 2007, 11:23 - İp: 88.***.**5.212 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cigdemakta üye (Amatör) Adana
|
çok,çokgüzel bir çalışma... ben yeni gördüm... tebrikler.. |
|
Tarih: 24 Haziran 2007, 23:16 - İp: 85.***.**5.84 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|