» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
| Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
birgaripdino,
blandin1984,
(2)
|
Ziyaretçi: 1290 |
|
Toplam Üye: 282369 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Elazığ - Keban - Çırçır Şelalesi
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Elazığ - Keban - Çırçır Şelalesi yorumları |
|
gülsü üye (Amatör) İstanbul
|
güzel calışma teprikler |
|
Tarih: 11 Nisan 2008, 16:46 - İp: 85.***.**0.103 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldboy52 üye (Meraklı) Ordu
|
renklerın ön plana cıktıgı guzel bır kare keyıf verdınız kutlarım... |
|
Tarih: 11 Nisan 2008, 18:42 - İp: 88.***.**4.18 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antidemo üye (Amatör) İstanbul
|
Ne güzel bir kare yaaa, ellerinize sağlık!.. |
|
Tarih: 11 Nisan 2008, 18:47 - İp: 213.***.**1.2 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
f.fayzin üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul
|
DİGİTALL06
GÜZEL KARE..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 12 Nisan 2008, 14:09 - İp: 88.***.**8.14 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fatfer üye (Amatör) Sakarya
|
elazığlıyım ama bu karenizi ilk defa görüyor özlemimi tatmin ediyorum tebrikler |
|
Tarih: 6 Mayıs 2008, 19:19 - İp: 88.***.**9.168 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|