» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Pentax Ve Nikon Perde Sayısı Öğrenme
| Perde Sayısı (çekim sayısı, shutter count, actuation count) bir fotoğraf makinesinin durumu hakkında bilgi veren, otomobillerdeki "kilometre" kriterine karşılık gelen veridir. Özellikle ikinci el makine alımında, makinenin ne kadar çok kullanıldığını anlamanın en temel verilerindendir. Ancak perde s... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
sezgin72,
(1)
|
Ziyaretçi: 5735 |
|
Toplam Üye: 282605 | Dün: 1 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Japon Gülü Ve Çıpa
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
mavimacera
Portfolyo için tıklayın
|
Japon Gülü Ve Çıpa |
Makina : |
Canon A530 |
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
Doğa
|
Eklenme Tarihi : |
26 Ocak 2009 |
Görüntülenme : |
529 |
Açıklama : |
Japon Gülü ve Çıpa... Onları Marmaris kalesinde rastladım... Hangi denizlerin limanına demir attı kimbilir... |
İp : |
81.***.**8.89 |
|
|
|
|
|
Japon Gülü Ve Çıpa yorumları |
|
t_yaman üye (Amatör) İzmir |
Dürüst olmak gerekirse, galerinize de baktım ve bu fotoğraf beni biraz şaşırttı. Buradaki iki objeniz birbirinde çok alakasız. Japon gülü kadraja kazara girmiş gibi zaten net de değil (alan derinliğinden dolayı). Gülü kadraja alabilmek için çapa da uzak kalmış kadraja dolayısıyla etkisi kalmamış. Bence birinden feragat etmeniz yerinde olurdu. Bu arada kadraj da eğik. Galerinizdeki diğer fotoğraflar gibi daha iyilerini paylaşmanızı bekliyoruz. Saygılarımla. |
|
Tarih: 27 Ocak 2009, 09:36 - İp: 78.***.**5.148 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|