» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
| Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
kornkal,
(1)
|
Ziyaretçi: 1774 |
|
Toplam Üye: 282367 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
:. Keyif . :
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
jackbull
Portfolyo için tıklayın
|
:. Keyif . : |
Makina : |
Nikon D80
|
Objektif / Filtre : |
Nikon Nikkor 50mm f/1.8
|
Kategoriler : |
Detay
Obje
Soyut
|
Eklenme Tarihi : |
4 Ekim 2009 |
Görüntülenme : |
626 |
Açıklama : |
Dudak Payı
Çay bardağında
Bırakılan dudak payı
Kadar bile
Uzak kalamam
Gözlerine
Yakın olsun isterim
Ellerime ellerin
Yanındaki beton binaya
Yaslanması gibi
Köhne bir evin
Seni bir çivi
Gibi çaktım
Çünkü beynime
Ve toplayıp
Bütün kerpetenleri
Attım denize
Sunay Akın |
İp : |
78.***.**1.222 |
|
|
|
|
|
:. Keyif . : yorumları |
|
ercan43 üye (Amatör) İstanbul
|
Okan Yıldırım, çok güzel bir yakınçekim. Tavşan kanı çayın rengi bire bir yansımış. Tebrikler... |
|
Tarih: 4 Ekim 2009, 20:18 - İp: 217.***.**7.156 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|