Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
25 Nisan 2024, Perşembe
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: azacemi, (1)
Ziyaretçi: 2120
 
Toplam Üye: 282367
Dün: 2
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Yerebatan

Yerebatan
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


onon1955

onon1955

Portfolyo
için
tıklayın

Yerebatan

Makina : Nikon F100
Objektif / Filtre : Nikon AF Zoom-Nikkor 35-70mm f/2.8D
Kategoriler : İç Mekan
İstanbul
Mimari
Eklenme Tarihi : 10 Şubat 2010
Görüntülenme : 778
Açıklama :

Çok fotografı çekilmiş ,
fakat zorluk derecesi yüksek , çok farklı kadraj sunan ve yarımadanın tarihi yapıları arasında önemli bir yeri olan
mimari yapı,

İp : 78.***.**8.148
   
Yerebatan yorumları

hcevikaslan

hcevikaslan

üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)

Ankara

 

..birzamanlar şehrin su deposu olarak kullanılan; bu mütevazi tarihi mekanın fotoğraflarını, ustasıda, acemiside, turistide binlerce kez çekti ve çekmeyede devam etmektedirler. 2005 yılında istanbul'a yaptığım gezide ziyaret etmiş; nikon f90x makinam ile hatırı sayılır birkaç poz çekmiştim..
sarnıç içinde en çok dikkatimi çeken; insan taş başının ters yerleştirilmiş vaziyette neden monte edilerek desteklendiğidir..
sayın orhan bey; bu taşın da fotoğrafını çekip paylaşırsanız, nedeni hakkındada bilen arkadaşlardan bilgi edenebiliriz.diye düşünüyorum.
kadrajı güzel fotoğraf olmuş.tebrik ederim elinize sağlık.selamlarımla.
Tarih: 10 Şubat 2010, 21:06 - İp: 88.***.**4.31
  ----------------
 
 
     

f.fayzin

f.fayzin

üye
(Doğa Fotoğrafçısı)

İstanbul

 

ONON1955
GÜZEL KARELEMİŞİN..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN...
Tarih: 11 Şubat 2010, 16:10 - İp: 88.***.**4.153
  ----------------
 
 
     

extremexif

extremexif

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Doygun renkleriyle,
oldukça güzel görünüyor fotografınız...
Kutlarım, Orhan bey !..
Selamlarımla...
Tarih: 11 Şubat 2010, 16:14 - İp: 85.***.**0.35
  ----------------
 
 
     

empirex

empirex

üye
(Meraklı)

İstanbul

 

Merhaba öncelikle fotoğrafı çok beğendiğimi ifade tmek istiyorum.

Gelelim ters çevrilmiş Medusa Başlarına;

Sarnıcın kuzeybatı köşesindeki iki sütunun altında kaide olarak kullanılan iki Medusa başı Roma çağı heykeltraşlık sanatının örneklerindendir. 4. yüzyıla ait bu başların hangi yapıdan alınarak buraya getirildiği konusunda kesin bir bilgi olmamakla birlikte genç Roma Çağı'na ait antik bir yapıdan sökülerek buraya getirldiği ve sarnıcın inşasında salt sütun kaidesi olarak ihtiyaç olduğu için kullanıldığı görüşü araştırmacılar arasında genel kabul görmektedir.(Başka bir görüşe göre de Medusa başlarının birinin yan birinin ise ters cevrilmiş olmasının sebebi olarak çoktanrılı dinden tektanrılı dine geçiş döneminde bunu bir tür anlatım gibi değerlendirmek mümkündür).

Bir rivayete göre de Medusa'nın kafasının ters konulmasının nedeni ona bakanların taş olmasıdır. Bir başka açıklamaya göre Jüstinyen Arap ordusunun İstanbul'a doğru yola çıktığını duyduğunda hızla bu sarnıcın yapılma emrini vermiştir. Bu durumda Arap ordusu kenti kuşatmadan önce sarnıcı hızla yapmaya çalışan Bizanslılar için iç dekorasyondan ziyade sarnıcın hızla tamamlanması önem taşıyordu. Bu yüzden, sütun kaidesi olarak kullanılan taşların düz ya da ters veya yatık kullanılmasının estetik değerinden ziyade inşa değeri, yani yapının bir an önce inşa edilmesi, tamamlanması önem taşımaktaydı...

bilginize....
Tarih: 11 Şubat 2010, 17:06 - İp: 78.***.**9.238
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.