» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
| Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
tatli,
leventbarka,
(2)
|
Ziyaretçi: 2065 |
|
Toplam Üye: 282367 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Neresinde Olmalı Sahnenin 3
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Neresinde Olmalı Sahnenin 3 yorumları |
|
emi35 üye (Meraklı) İzmir
|
yaaaaa hamit abi bu modele bayıldım ya..
harika bir mizah yönü var...
#13.10.2010 10:52:28 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 10:51 - İp: 188.***.**4.63 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
athan üye (Meraklı) Yurtdışı |
Adam kazandigi paranin hakkini vermis. Mimiklerine kadar hissettiyor bunu. Kadraji, tonlariyla guzel olmus Hamit abi, emeginize saglik.
Tebrik ederim
Selamlar |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:00 - İp: 85.***.**2.212 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
seka üye (Amatör) Tekirdağ
|
Profesyonel olduğunu yazmasan inanmak zor ... o kadar doğal ve "o an"ı öylesine içselleştirerek oynamış ki ...
Önceki fotoğraflara baktım aynı yüz ifâdesi , aynı konsantrasyon , aynı işini ciddiye alma ...
Bence bu arkadaş sahnenin önünde yer almalıydı ... Onun çabası da önünde olmak için ...
Tonların dramatik katkısıyla keyifli bir portre .
Kutlarım dostum .
Selamlar . |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:13 - İp: 78.***.**8.22 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fkocaeli üye (Amatör) İstanbul
|
Çok doğal yüz ifadesiyle mükemmel bir portre olmuş dostum ellerine sağlık tebrikler ediyorum. |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:42 - İp: 85.***.**2.128 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
canerc üye (Amatör) Bursa |
Al pacino havası var bu adamada
Bu modele bayıldım Hamit Abi.
Tonları ve kadrajıyla beğenetrek izlediğim
ve favori dediğim bir fotoğraf.
Selamlar. |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:44 - İp: 78.***.**2.126 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
murad74 üye (Meraklı) Yurtdışı
|
scarface havasi var modelde,eline saglik Hamit abi,selamlar |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:55 - İp: 82.***.**8.43 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
burake üye (Meraklı) Antalya
|
Yine çok etkili bir fotoğraf olmuş üstadım...Elinize, emeğinize sağlık...Benim bu fotoğraftan algıladıklarım şöyle; Bu serinin diğer fotoğraflarında da olduğu gibi modeliniz hem doğal hem de etkili bir yüz ifadesi içeriyor...İçinde pek çok dikkat merkezi barındıran, pek çok öğe içeren bir manzara fotoğrafından değil temelde bir model ve onun arka fonundan oluşan bir fotoğraf için derinlik hissinin de çok güçlü olduğunu düşündüm...Selamlar... |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 11:55 - İp: 95.***.**0.248 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
f.fayzin üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul
|
HAMİT54
YÜZDEKİ SİNİRLİ
TEHDİT DOLU İFADE VE
USTA BİR S-B ÇALIŞMASI İLE
KAREN GERÇEK BİR GÜZELLİKTE..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 15:12 - İp: 85.***.**0.100 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
damarci üye (Meraklı) Yurtdışı
|
birilerini isaret ediyor galiba yada hesap soruyor olmali.merak etim bu sahneyi guzel bir yuz ifadesi emegine saglik Hamit Abi
selamlar ve saygilar |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 16:31 - İp: 82.***.**2.17 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muryefte59 üye (Amatör) İstanbul
|
Güzel güzel güzel.Kutlarım.kutlarım.Kutlarım.. |
|
Tarih: 13 Ekim 2010, 17:18 - İp: 88.***.**1.29 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|