» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
| merhaba arkadaşlar, bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
alimniyazioglu,
(1)
|
Ziyaretçi: 6869 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Hoşçakal...
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
elifzen
Portfolyo için tıklayın
|
Hoşçakal... |
Makina : |
Samsung ES15
|
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
İnsan Manzaraları
|
Eklenme Tarihi : |
6 Aralık 2010 |
Görüntülenme : |
559 |
Açıklama : |
SEN HİÇ GÖRMEDİN,PLASTİK ÇİÇEKLERE SU VERMEYE BENZEDİK...
SEN HİÇ GÖRMEDİN,KIRIK CAMLAR ÜSTÜNDE DURMADAN DANS ETTİK..
SEN ÖYLE SANA BENZEYEN HERŞEY GİBİ ERİRKEN AVUÇLARIMDA, BEN UNUTUYORUM.. HOŞÇAKAL;OLACAKLAR SENSİZ OLSUN..
DAHA DURMAM BOŞLUKLARINDA BEN UNUTUYORUM... |
İp : |
81.***.**1.214 |
|
|
|
|
|
Hoşçakal... yorumları |
|
athan üye (Meraklı) Yurtdışı |
Emeginize saglik Elif hanim,
sunumuyla beraber guzel bir sb calismasi olmus, tonlari ve kompozisyonu hosuma gitti...
Tebrikler
Selamlar |
|
Tarih: 6 Aralık 2010, 01:54 - İp: 85.***.**2.212 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
serkankacmaz üye (Meraklı) Osmaniye
|
s&b tonlama ve kompozisyonuyla güzel fotoğraf
ellerine sağlık
selamlar |
|
Tarih: 6 Aralık 2010, 03:32 - İp: 88.***.**7.161 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
burake üye (Meraklı) Antalya
|
Fotoğrafınızı çok beğendim Elif hanım...Tebrik ederim...Her ne kadar tecrübeli bir fotoğrafçı değilsem de; modellerin kompozsiyondaki yerleşimleri özellikle dikkatimi çekti...Gitmekte olan modelin ayakları kadarj alt kenarına niçin bu kadar yakın diye sorguladım önce...Kadraj burada biraz daha rahat olamaz mıydı diye düşündüm...Ama sonra bunun kompozsiyona katkısı olduğunu farkettim...Bize doğru yürümekte olan modelin bu yürüyüş hareketini vurguluyor bu yerleşim...Modelin bize doğru gelmesi kadrajdan dışarı (fotoğrafın olduğu düzlemden üç boyutlu dünyaya doğru) bir hareket...Ayakların da kadraj kenarına yakın olmasını aynı bağlamda görmek lazım belki de...Fotoğrafı (kompozsiyonu) hapsolduğu kadraj sınırlarından kurtaran kadrajın ötesine doğru hayal gücümüzü zorlayan birşey...Fotoğraf kadraj sınırlarını zorlayarak boyut kazanınca daha bir güzel olan birşey benim algılarıma göre...Selamlar.. |
|
Tarih: 6 Aralık 2010, 05:32 - İp: 85.***.**2.6 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
f.fayzin üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul
|
ELİFCUK
AÇIKLAMAN VE KAREN
DUYGU DOLU ÇOK GÜZEL.
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN...
#06.12.2010 13:17:06 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 6 Aralık 2010, 13:17 - İp: 85.***.**6.170 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|