» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
| merhaba arkadaşlar, bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
tatli,
(1)
|
Ziyaretçi: 6420 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Sabancı Cami - Taş Köprü / Adana
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Sabancı Cami - Taş Köprü / Adana yorumları |
|
paperman üye (Amatör) Yurtdışı |
Yansımasıyla hoş bir manzara ama kadrajda değişik opsiyonlar ,köprünün sıkışmayacağı daha geniş/yatay olanlar denenebilirmiş .
Seçilen ISO değeri azaldıkça görüntü kalitesi yükselir ; bu sebeple manzara fotoğraflarında en düşük ISO tercih edilir . Böyle bol ışıklı ve aydınlık ortamda ISO 450 gibi bir seçim gereksiz. Diyaframı 1- 1.5 stop açarak veya perde hızını düşürerek aynı pozlamayı minimum ISO'da yapmak daha doğru olurdu . Şu anki fotoğrafa etkisi az olsa da , fotoğrafa yapılacak herhangi bir ışık/kontrast/renk/keskinleştirme müdahelesinde gürültü belirginleşebilir .
Kolay gelsin ... |
|
Tarih: 22 Aralık 2010, 05:26 - İp: 96.***.**4.180 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lamies üye (Amatör) İstanbul |
sabancı camiini ılk defa bu açıdan izledim...
güzel çalışma ..
emeğine sağlık... |
|
Tarih: 22 Aralık 2010, 08:37 - İp: 178.***.**7.200 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|