» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
| merhaba arkadaşlar, bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
tatli,
(1)
|
Ziyaretçi: 6576 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Çatı 2
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Çatı 2 yorumları |
|
paperman üye (Amatör) Yurtdışı |
Pozlama iyi, renkler/tonlar da öyle . Detayların çok küçük kalması seyri biraz zorlaştırıyor ama ona sorun demek mümkün değil . Sonuçta gayet başarılı bir akşam pozlaması.
Bundan sonrası detay - kusursuzluk için uğraştığını bildiklerimden olduğunuz için yazacağım yine de . Bir önceki fotoğrafta rüzgar/sallanmadan bahsetmiştiniz . Çekim değerleriniz 20 sn f13. Ne kadar uzun süre - o kadar fazla sallanma riski.
Lensinizin maximum keskinliği f5.6'da ( f8'de olmaması gerçekten ilginç ) - sonrasında keskinlik düşüyor ( TIKLAYIN). Diğer lens kriterlerini düşünüp ideal yine f8'dir desek ve onu seçsek , pozlama süresi düşecek 6-7 sn civarına .Sonuçta hem daha az titreme , hem de kısa sürede daha az sensör ısınması olacağından daha az gürültü demek. Üstelik f13 diyaframın doğurduğu %10-15 netlik kaybı olmadan . Bir taş , 3 kuş ...
Abarttım mı biraz ? |
|
Tarih: 28 Nisan 2011, 06:08 - İp: 96.***.**4.180 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|