» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
| Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
ertugrulkoca,
(1)
|
Ziyaretçi: 888 |
|
Toplam Üye: 282369 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Sen Ve Ben
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
drrifat
Portfolyo için tıklayın
|
Sen Ve Ben |
Makina : |
Nikon Coolpix P5100
|
Objektif / Filtre : |
Yok |
Kategoriler : |
Çiçekler (Yabani)
|
Eklenme Tarihi : |
29 Nisan 2011 |
Görüntülenme : |
546 |
Açıklama : |
'sen ve ben aslında uzak mekanlarda, farklı dünyalarda, farklı yollardayken biranda ortak bir noktada buluştuk. uzak mekanlarda, farklı diyarlarda olsakta hep varlığını omzumda hissettim, tıpkı bu iki lalenin birbirine yaslanması gibiydi hissettiklerim. aslında önemli olan AŞIĞINI RÜYANDA GÖRMEK DEĞİL MAŞUĞUNUN RÜYASINA GİREBİLMEKMİŞ'
okuduğum bu paragrafın aynısını yansıtan bu iki lale seyrinize |
İp : |
85.***.**4.56 |
|
|
|
|
|
Sen Ve Ben yorumları |
|
dreamseyyah üye (Amatör) Diyarbakır
|
sunumuyla güzel bir çalışma olmuş tebrikler |
|
Tarih: 29 Nisan 2011, 23:17 - İp: 188.***.**4.193 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mervecim üye (Meraklı) Yurtdışı
|
çok güzel görünüor tebrik ederim |
|
Tarih: 1 Mayıs 2011, 20:51 - İp: 78.***.**7.29 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|