Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
2 Aralık 2024, Pazartesi
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Eos 1dx Mk Iıı
mete007[youtube]u2ccu7ArwBA[(sl)youtube]      [youtube]Hxl(2t)qaWCg8[(sl)youtube]               ...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: sezgin72, (1)
Ziyaretçi: 2135
 
Toplam Üye: 282611
Dün: 1
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Deneme Demeden Ustalara Denden

Deneme Demeden Ustalara Denden
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


kurat

kurat

Portfolyo
için
tıklayın

Deneme Demeden Ustalara Denden

Makina : Canon EOS 50D
Objektif / Filtre : Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM
Kategoriler : Şehir
Eklenme Tarihi : 27 Mayıs 2011
Görüntülenme : 1868
Açıklama :

SB yükledim emme ustalara ayıp mı ettim bilemedim, affola. Yer (Eminönü-Yeni Camii) klasik olduğundan belki farklı bakayım dedim ama sağdaki taş çok yer kapladı, Picassa'da gren, kontrast, tonlama vs. arabeskçe çalışıldı. Işık olursanız, öğrenirim.

İp : 85.***.**4.94
   
Deneme Demeden Ustalara Denden yorumları

koroglu1414

koroglu1414

üye
(Amatör)

Bolu

 

Usta değilim ama.....
Bence'de duvar biraz fazla rol çalmışs/b tonlama çok şık görünüyor..
Tebrik ve selamlar..
Tarih: 27 Mayıs 2011, 07:50 - İp: 88.***.**8.125
  ----------------
 
 
     

fkocaeli

fkocaeli

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Evet duvar çok yer kaplamış,ben de asla usta değilim ama bu tür fotoğraflarada net kadrajları ve güzel kompozisyonları seviyorum,kontrastta çok önemli herhalde siyah beyazda,ellerine sağlık Barış kardeşim tebrikler ediyorum.
Tarih: 27 Mayıs 2011, 08:10 - İp: 78.***.**4.67
  ----------------
 
 
     

serkankacmaz

serkankacmaz

üye
(Meraklı)

Osmaniye

 

Pozlama tam kıvamında.
Kompozisyonuyla seyri güzel fotoğraf.
Selamlar...
Tarih: 27 Mayıs 2011, 10:09 - İp: 78.***.**5.93
  ----------------
 
 
     

ercan43

ercan43

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Aşağıda yorum yapan arkadaşların hepsi gibi ben de ustalığı kabul etmiyorum...
Burda dik kadraj çekim iyi gidermiş derim...
Tarih: 27 Mayıs 2011, 10:36 - İp: 217.***.**1.224
  ----------------
 
 
     

abal

abal

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Barışcım bende dik kadraj nasıl olurdu merak edenlerdenim
tonlar dengeli ,,,
emeklerine sağlık...
Tarih: 27 Mayıs 2011, 12:39 - İp: 62.***.**8.122
  ----------------
 
 
     

murad74

murad74

üye
(Meraklı)

Yurtdışı

 

tonlari kadraji cok guzel,duvara cok yer vermen bence farklilik katmis,gorsel olarak ben cok begendim,
teknik acidan ustalar yorumlar umarim,
eline saglik Baris
selamlar
Tarih: 27 Mayıs 2011, 16:58 - İp: 82.***.**7.246
  ----------------
 
 
     

erdemvarol

erdemvarol

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Ustalar ne der acep kaygısından uzakta, sadece fotograf izlemeyi bir disiplin haline getiren bir vatandaş olarak bir kaç birşey söyleyeyim. E tabi nacizane
Öncelikle duvar konusunda, duvarın kadraj içerisindeki payı elbette fazla ve bu olumsuz bir etki fakat niye? - Duvarların, nesnelerin ve bilimum fotografı ikiye bölebilecek "şey"leri kullanırken, fotografın diğer yarısındaki konuya verdiği katkıya bakmamız gerekir. Yani duvarda bir yazı, bir amblem, ya da pazar sepetiyle giden teyzeye ilişkilendirdiğimizde birşeyler çağrıştıran semboller olmalı.
bir kaç fotograftan dipnot yapalım:

http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=431582

http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=445997

Yukarıdaki fotograflar Ahmet dostumuzun mesela, direk ortadan ikiye bölüyor fotografı fakat mesaj etki derecesi önemli. Keza ikinci fotografta da öyle. Fakat yine de mesajı etkili kılması açısından modeller çok önemli.

Ayrıca, duvarın kullanımına en iyi örneklerden biride, Bahadır dostumuzun bir fotografı
http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=454935
-------------------------------------------------------------------
Diğer taraftan, bir adamın göbeği bir fotografın içerisinde varolması normal şartlarda fazlalık gibi görülebilirken, Aşağıda Bahadır dostumuzun fotografında, bir adamın göbeği fotograftaki ironiyi oluşturan nesne.
http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=446864
...............................................................
Son olarak duvar, pano, simge sembol kullanımları bazen fotografın bir bölümünü değil; tümünü kapsayarak bir arka fon oluşturur. Aşağıdaki fotografta -sonunda benim fotoğrafım - Vermek istediğim mesaj için galata köprüsünün üstünde panonun karşısına oturarak ve biraz bekleyerek sonunda -en sevdiğim fotografımı çektim.

http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=443186&syf=3
--------------------------------------------------------------------

-Bu anlattıklarımı, sen de benim gibi biliyorsun Barış abi, hergün onlarca fotograf izlediğini en azından tüm arkadaşlarımızın fotograflarına yaptığın katkılardan görebiliyorum. Ben sadece öğrendiğimi sandığım şeyleri aktarmaya çalıştım, "tamam bu böyle olmamalıydı ama nasıl olmalıydı" sorusunu sorduktan sonra, bu sonuçlara vardım.

Selamlar abi

#27.05.2011 18:43:48 tarihinde düzenlendi.
Tarih: 27 Mayıs 2011, 18:40 - İp: 88.***.**7.188
  ----------------
 
 
     

seka

seka

üye
(Amatör)

Tekirdağ

 

Gurbette "yarım" kalmış nideyim ...
Her bir yerde "yarı"mız kalmadı mı ? ...
Kala kala bütüne varacak mıyız ? ...
Tonlara baktım da ; kurat "şifre"leri çözmeye durmuş dedim içimden .
Kutlarım Barış .
Çok selam .
Tarih: 27 Mayıs 2011, 20:49 - İp: 78.***.**1.109
  ----------------
 
 
     

devayapi

devayapi

üye
(Amatör)

İstanbul

 

 

barış bey emeğine sağlık yoruları okudum daha benim yorum hakkım olmadığını düşündüm çünki hala ii bir teknik bilgiye sahip olmadım
bildiğim birşey fotoğrafı çekerkenki düşüncen o anki duygularda önemli ben bakarı başka anlam başkası bakar başka anlam yükler böyle gizemli karelerde
emeğine sağlık barış bey
Tarih: 27 Mayıs 2011, 21:14 - İp: 31.***.**4.76
  ----------------
 
 
     

muryefte59

muryefte59

üye
(Amatör)

İstanbul

 



O duvar ,duvarınız,vız gelir bize vız...
Tarih: 29 Mayıs 2011, 21:34 - İp: 78.***.**9.29
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1 | 2

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.