Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
24 Nisan 2024, Çarşamba
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
İyi Fotoğraf Çekimi İçin İpuçları
orh.turhanİYİ FOTOĞRAF ÇEKMEK   50 Altın İpucu      1* Bakış noktanızı iyi seçin. Bunun için fotoğrafını çekeceğiniz konuyu nasıl göstermek istediğinizi düşünün. Sabit bir konunuz varsa (bina, çeşme vs) etrafında biraz dolaştıktan sonra en iyi açısını bulmaya çalışın. Perspektif...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: vatanpolat, (1)
Ziyaretçi: 1369
 
Toplam Üye: 282365
Dün: 1
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Ayasofya İç Mekan

Ayasofya İç Mekan
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


fdemirhan

fdemirhan

Portfolyo
için
tıklayın

Ayasofya İç Mekan

Makina : Canon EOS 5D Mark II
Objektif / Filtre : Canon TS-E 24mm f/3.5L
Kategoriler : İç Mekan
Kültürel Miraslarımız
Eklenme Tarihi : 30 Haziran 2012
Görüntülenme : 5784
Açıklama :

Mimar Sinan'ın örnek alarak hep daha iyisini yapmaya çalıştığı, sağlamlaştırarak günümüze gelmesini sağladığı İstanbul'un en önemli yapısı olan Ayasofya, uzun yıllar boyunca tamirat iskeleleri ile adeta işgale uğramıştı.
Bir süredir içinde iskele yok ve yapının tamamını algılamak mümkün.
Tekrar o hale gelmeden gidip ziyaret edin, bol bol fotograf çekin. İskeleler kuruldumu gitmek bilmiyor.

İp : 85.***.**8.222
   
Ayasofya İç Mekan yorumları

esakola4

esakola4

üye
(Amatör)

Antalya

 

 

İskeleler külüstür bir imaj katıyordu. Bu haliyle tekrar görmek isterim. güzel bir çalışma, elinize sağlık.
Tarih: 7 Temmuz 2012, 12:07 - İp: 78.***.**6.9
  ----------------
 
 
     

svgtfn

svgtfn

üye
(Amatör)

Sinop

 

Mükemmel
Tarih: 7 Temmuz 2012, 12:28 - İp: 88.***.**1.73
  ----------------
 
 
     

hscanpolat

hscanpolat

üye
(Amatör)

Sivas

 

harika emeğinize sağlık
Tarih: 7 Temmuz 2012, 13:03 - İp: 78.***.**9.53
  ----------------
 
 
     

demiratlar

demiratlar

üye
(Amatör)

İstanbul

 

 

Sevgili Fatih ağabey İskeleler söküldükten sonra gitmek fırst olmadı
Sayenizde gezmiş olduk Mekanın görkemini bütün yalınlığıyle ortaya çıkarmışsınızdır, Kadraja diyecek söz zaten bulamıyorum, Bu tilt shift lensleri ustalıkla kullanmak kolay değil hem göz, hem ustalık hemde estetik kaygı gerektiriyor doğrusu.Ayasofyada neler çıkarmışsınızdır kimbilir! tek başına bir kitap olmaya değer olduğunu zannediyorum, en azından bir Ayasofya gösterisini sonbaharda istemekle çok şey istemiş olmayız. Emeklerinize sağlık . Saygı ve sevgiyle
Sağlıcakla kalın,
Tarih: 7 Temmuz 2012, 16:28 - İp: 88.***.**6.243
  ----------------
 
 
     

boblee

boblee

üye
(Amatör)

Samsun

 

mükemmel..
Tarih: 9 Temmuz 2012, 13:16 - İp: 88.***.**9.176
  ----------------
 
 
     

murad74

murad74

üye
(Meraklı)

Yurtdışı

 

en guzelinden nefis,elinize saglik Fatih bey
selamlar saygilar
Tarih: 9 Temmuz 2012, 15:37 - İp: 82.***.**3.150
  ----------------
 
 
     

almislar

almislar

üye
(Meraklı)

Yurtdışı

 

 

Güzel cekim,tebrik ederim.
selamlar
Tarih: 15 Temmuz 2012, 14:12 - İp: 78.***.**6.202
  ----------------
 
 
     

demirhanfatih

demirhanfatih

üye
(Amatör)

Ankara

 

hocam elinize sağlık, zahmeti ve ayrıntısı bol bir fotoğraf, ışık, renkler mükemmel, ancak fotoğrafın tam orta yerinde ikinci katın bittiği çizgiden bakışın mekanın derinliğine birden bire düşüyor olması sizi de rahatsız etmiyor mu? ikinci katın ve korkulukların çok hoş oval akışı bakışı mekanın o muazzam hacmine doğru götürürken "hadi bakalım şimdi uç!" der gibi yanlız bırakarak... sanki dikkat o noktada kayboluyor. ayrıca bu keskin çizginin tam ortada oluşu bende dikkatsizce hazırlanmış bir gezi dergisinin birbirini tamamla"ma"yan yanyana konmuş iki yaprağında bağımsız iki resimmiş algısı uyandırdı. bu çizgi mükemmel! ancak resmi ortalamasa idi daha hoş olmaz mıydı? ayrıca çizgi üzerindeki hat levhasının bir görünüp bir kaybolmasındaki belirsizlikte...
hocam elinize sağlık, acizane saygılarımla.
Tarih: 16 Ağustos 2012, 03:40 - İp: 82.***.**5.1
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1 | 2 | 3

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.