» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Titreşim Önleme Sistemi Yararlı Mı?
| Aşağıda görülen her iki fotoğraf da, aynı ortamada ve aynı değerler ile çekilmiştir. (Yetersiz ışık şartları, Perde Hızı: 1/8, Diyafram: 2.8, ISO 50) Makinenin, yetersiz ışık şartları nedeniyle ISO yu yükseltememesi ve her iki fotoğrafta da aynı perde hızı ve diyafram değerl... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
mucurum,
(1)
|
Ziyaretçi: 1559 |
|
Toplam Üye: 282358 | Dün: 2 | Bugün: 2 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Adana Sabancı Merkez Camii
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
kgozutok
Portfolyo için tıklayın
|
Adana Sabancı Merkez Camii |
Makina : |
Fujifilm Finepix Hs28
|
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
Mimari
|
Eklenme Tarihi : |
12 Şubat 2014 |
Görüntülenme : |
844 |
Açıklama : |
Pırıl Pırıl bir kış gününde Adana Sabancı Merkez Camii |
İp : |
85.***.**6.65 |
|
|
|
|
|
Adana Sabancı Merkez Camii yorumları |
|
tapirtarcan üye (Amatör) İzmir
|
Güzel kare tebrikler. Selamlar. |
|
Tarih: 12 Şubat 2014, 17:56 - İp: 78.***.**8.232 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzafferacar üye (Meraklı) Manisa
|
Nehrin karşısından, köprü ve caminin de nehirde yansımalarının bulunduğu gündoğumu-batımı saatlerinde çekilen klasik bir kare var, bir çok ustanın da çektiği, öyle bir versiyonu denemenizi öneririm |
|
Tarih: 12 Şubat 2014, 18:20 - İp: 62.***.**4.1 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emrah58 üye (Amatör) Sivas
|
güzel çekim selamlar |
|
Tarih: 20 Şubat 2014, 21:58 - İp: 5.***.**3.145 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|