Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
22 Kasım 2024, Cuma
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
taneryildirimmerhaba arkadaşlar,      bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: birbeyin, tatli, (2)
Ziyaretçi: 5861
 
Toplam Üye: 282604
Dün: 2
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Kalaycı

Kalaycı
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


fery

fery

Portfolyo
için
tıklayın

Kalaycı

Makina : Canon EOS 350D / Digital Rebel XT
Objektif / Filtre :
Kategoriler : Çalışan İnsan
Eklenme Tarihi : 31 Mayıs 2006
Görüntülenme : 2167
Açıklama :

beypazarı ankara

İp : yok
   
Kalaycı yorumları

ricoz

ricoz

üye
(Amatör)

İzmir

 

Selamlar,
Yine güzel bir kompozisyon seçmişsin, siyah beyaz çok yakışmış.
Kadraj biraz sıkışık gibi geldi bana. Bu sıkışık kadrajı, alan derinliğini daha da düşük tutarak veya netlemeyi kalaycı ustası üzerinde yaparak, kadrajın önünde duran objeleri flu çıkarabilirdin. Hareket halindeki kalaycı ustası daha fazla vurgulanabilirdi. Yada farklı bir açıdan daha sade bir kompozisyon ile anlatabilirdin.
Harcadığın emek, harcadığın zaman hepsi çok açık ortada.
Tebrik ederim.
Saygılarımla...
Tarih: 31 Mayıs 2006, 09:27 - İp: 85.***.**6.13
  ----------------
 
 
     

imageturk

imageturk

üye
(Amatör)

İzmir

 

Üyelik iptal edilmiştir.
Tarih: 31 Mayıs 2006, 09:31 - İp: 85.***.**8.48
  ----------------
 
 
     

ercan.c

ercan.c

üye
(Amatör)

İstanbul

 

 

Selam süper tek kelimeyle
Tarih: 31 Mayıs 2006, 09:41 - İp: 85.***.**0.163
  ----------------
 
 
     

hepsivar

hepsivar

üye
(Amatör)

Kocaeli

 

adamın iki direk arasından görünmesi, öndeki objeler, ve yaptığı iş ile çok güzel bir kompozisyon.
ellerine sağlık.
Tarih: 31 Mayıs 2006, 09:44 - İp: 193.***.**4.33
  ----------------
 
 
     

engin 13

engin 13

üye
(Amatör)

İzmir

 

rıfat'ın anlattığıda bir seçenek olabilir ama .... ben pek katılmıyorum... buradaki sıkışıklık bir bütün oluşturmuş ve o mekan için öyle olması gerektiğini düşünüyorum... fakat o mekanda model olmasaydı nasıl olurdu acaba? tebrik ederim iyi bir mekan bulmuş ve karelemişsin.... saygılarımla....
Tarih: 31 Mayıs 2006, 09:46 - İp: 85.***.**6.13
  ----------------
 
 
     

leventyy

leventyy

üye
(Meraklı)

Çankırı

 

Fery hanım, demirleri güzel katmışsınız fotoğrafa...Öndeki spiral kompozisyon da çok iyi... Kalayın yapıldığı bölgedeki, tencere formu biraz karanlığa kalınca, ilk bakışta ne yaptığı tam anlaşılmıyor...Başka da eleştirecek biryer bulamadım, aksine beğenilecek yerler çok...Elinize sağlık ! ...
Tarih: 31 Mayıs 2006, 17:38 - İp: 193.***.**8.2
  ----------------
 
 
     

laina

laina

üye
(Amatör)

Zonguldak

 

tebrikler, kompozisyon güzel ve güzel bir s&b çalışması
Tarih: 31 Mayıs 2006, 17:53 - İp: 85.***.**5.32
  ----------------
 
 
     

fery

fery

üye
(Amatör)

Ankara

 

eleştiriler için rifat imagetürk levent ercanc engin ve hepsi var hepinize tek tek teşekkür ederim teşekkürler
rıfat sana bu konuda katılmıyorum bu benim geniş açı merakımla ilgili aslında daha deniş açı ile çekip o rahatsızlığı belirgin etmek isterdim ama imkanlar bu kadar
ön plandaki kapların büyük görünmesi zaten amacım olduğu için fluluk bence yanlış olurdu
engin fark etmişsindir karelerim genelde insanlı insan olmayınca sanki bir şeyler eksik kaldı gibi geliyor
tekrar teşekkürler
Tarih: 31 Mayıs 2006, 17:54 - İp: 85.***.**2.171
  ----------------
 
 
     

fery

fery

üye
(Amatör)

Ankara

 

laina teşekkürler
Tarih: 31 Mayıs 2006, 18:04 - İp: 85.***.**2.171
  ----------------
 
 
     

kankan

kankan

üye
(Amatör)

İzmir

 

Güzel kompozisyon ve hoş bir S&B kare...Tebrikler fery...
Tarih: 31 Mayıs 2006, 22:29 - İp: 85.***.**7.141
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1 | 2 | 3

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.