» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
| Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
hidayet_b,
eygt,
(2)
|
Ziyaretçi: 1531 |
|
Toplam Üye: 282329 | Dün: 0 | Bugün: 2 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Macar Ördeği
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
|
|
Macar Ördeği yorumları |
|
ressam06 üye (Amatör) Ankara
|
Ellerinize sağlık, güzel ve net bir kare olmuş |
|
Tarih: 23 Mart 2016, 09:47 - İp: 195.***.**3.51 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yigiterdem üye (Amatör) Manisa
|
BAKIŞ YÖNÜNE GEREKEN PAY BIRAKILMIŞ, MODELİN KONUMU GEREKEN YERDE, NETLİK GAYET BAŞARILI...EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM...SELAMLAR... |
|
Tarih: 23 Mart 2016, 20:47 - İp: 94.***.**6.28 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fkocaeli üye (Amatör) İstanbul
|
Türü ile net çekimiyle nefis olmuş Hüseyin ellerine sağlık tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 23 Mart 2016, 21:43 - İp: 46.***.**6.108 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ertugrulkoca üye (Amatör) Yurtdışı
|
Sen bizi bile gecersin Hüseyin Bey bu gayret kimde görülmüs. |
|
Tarih: 27 Mart 2016, 04:45 - İp: 84.***.**5.193 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zafercankiri üye (Amatör) Balikesir
|
Çok güzel...
Kutlarım. |
|
Tarih: 27 Mart 2016, 12:56 - İp: 46.***.**0.56 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|