Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
Beyatlı Foto
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Miniciks Hayatlar  - Fotoğraf: Mustafa Balta SUDAKİ YAĞ DAMLACIKLARI - Fotoğraf: Erdem Arif Yiğit Göksun - K.Maraş - Fotoğraf: Mehmet Gören kerkenez - Fotoğraf: Nuri Şenemek Gölge . . . - Fotoğraf: Seyfi Şeren
28 Mart 2017, Salı
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
taneryildirimmerhaba arkadaşlar,      bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: hayriye1981, ebrumtlu, huorpalantir, balcih, hakgun06, (5)
Ziyaretçi: 39886
 
Toplam Üye: 275281
Dün: 3
Bugün: 1
 Fotoğraf Arama
 

Karagöz Perdesinde Eve Dönüş

Karagöz Perdesinde Eve Dönüş
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


tatli

tatli

Portfolyo
için
tıklayın

Karagöz Perdesinde Eve Dönüş

Makina : Panasonic Lumix DMC-FZ50
Objektif / Filtre : Cokin
Kategoriler : Çalışan İnsan
Deniz
Gölgeler - Silüetler
Eklenme Tarihi : 26 Şubat 2017
Görüntülenme : 33
Açıklama :

Karagöz Perdesinde Eve Dönüş

Karagöz perdesinde gördüklerim, bugün bir küme güzelliktir!

Karagöz perdesine benzetmemin bir sebebi de, görünümde yer alan nesnelerin hemen hemen hiçbirinin üst üste binmemiş olmasıdır.

"Eve Dönüş" adının yalın anlamı olan balıkçıların avdan dönüşünden başka bir anlamı da, bende ev ve aile bilincinin oluşmaya başladığı yıllara, çocukluk çağıma götürmesi bakımından yaptığı çağrışımdır.

Karagöz Hacivat'a merakımın sebebine gelince; daha ilkokul birinci sınıfta okuduğum yaştayken, gündüz bulabildiğimiz tek karanlık mekanda, evsahibimizin tavuk kümesinde düzenek kurup, mahalle arkadaşlarıma Karagöz oynatma hevesim ve girişimimdir. Daha okumayı, yazmayı sökemediğim halde, türkçe öğretmenliği yapmakta olan ablam sayesinde, oyunu seslendirme uğruna, Karagöz Hacivat'ın kitaptaki sözlerini bütünüyle ezberlediğimi hatırlarım.

Karşıyaka, İzmir.

İp : 88.***.**5.80
   
Nikon Özel Teknik Sevis

Henüz yorum yapılmamış

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.