Tutsak Tekneler #3 yorumları |
|
dilaver61 üye (Amatör) İstanbul
|
Bulunduğun konumdan arkadaki sandalın tamamını kareye katma şansının olup olmadığını bilemiyorum efendy.
Çok güzel bir fotoğraf. Emeğine sağlık |
|
Tarih: 16 Haziran 2006, 11:34 - İp: 88.***.**3.12 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ali suat üye (Amatör) İstanbul
|
Yansıma ve kompozisyon güzel olmuş...Arkadaki sandalda kadrajın içinde olsa dahada güzel olcakmış... Tebrikler.. |
|
Tarih: 16 Haziran 2006, 12:20 - İp: 88.***.**4.111 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yekta tan üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İstanbul
|
Arkda ki sandal sanırım fotoğrafın yorum konusu olacak. Ya tamamı teralsaymış yada hiçbiryeri olmasaynış kadrajda keşke ama bazen yapacak bişey olmuyor bulunduğun konum itibariyle. Bunun dışında çok iyi bir kare... |
|
Tarih: 16 Haziran 2006, 14:39 - İp: 85.***.**2.138 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erna üye (Meraklı) İstanbul
|
Arkadaki sandal neden yarım dahil edilmiş kadraja merak ettim doğrusu.Elinize sağlık. |
|
Tarih: 16 Haziran 2006, 17:17 - İp: 85.***.**8.178 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
güldeste üye (Meraklı) Ankara
|
Renkler harika |
|
Tarih: 17 Haziran 2006, 10:22 - İp: 88.***.**4.247 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ricoz üye (Amatör) İzmir
|
Selamlar,
Renkleri, yansımaları çok başarılı buldum. Ayrıca bağlı olduğu ipin bile yosun tutmuş olması tutsaklıklarını doğruluyor adeta.
Arkadaki sandala gelince bende diğer arkadaşlar ile aynı fikirdeyim. Ya tam olmalıydı yada hiç olmamalıydı. Fakat bu haliylede izlenmesi keyifli bir kare.
Tebrik ederim.
Saygılarımla...
#rif@t" Target="_BLANK">face="Verdana">#rif@t' tarafından 17.06.2006 11:51:30 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 17 Haziran 2006, 11:50 - İp: 85.***.**6.13 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cappadociaman üye (Doğa Fotoğrafçısı) Artvin |
Sitede fotoğraf eleştirilerini mümkün olduğu kadar dikkatli okuyarak kendime dersler çıkarıyorum bir fotoğraf acemisi olarak. Fakat çok garibime giden bir durum var: Şimdi sizin fotoğrafınızda olduğu gibi. Hedef aldığınız konuyu yada ana objeyi pozlarken bazen çevrede ikinci veya üçüncü planda kalan objeler kadraja yarım dahil olabiliyor. Sonuçta bütün bir manzarayı sığdırmak ta mümkün değil. Kişi vizöründen ana objeye odaklanırken bu ikinci ve üçüncü planda kalan objeleri kadrajından çıkaramadığı gibi tam dahil etmek istemeyebilirde. Kişinin o an ki duyguları veya estetik kaygılarıda etkili olabilir. Bu durumda site sakinleri büyük oranda kadraja tam olarak girmeyen objeleri ana obje yerine koyarak eleştiri içine giriyorlar asıl düşünceyi veya asıl konuyu görmeden. Tekrar ediyorum ben bu işin çok acemisiyim belki fikir olarak hatalı da olabilirim,yanlış düşünüyor da olabilirim ama benim kendi düşüncem bu. Bana göre çalışmanız olmuş çünkü eğer ikinci kayığıda kareye alsaydınız belkide öndeki kayığın sudaki yansıması kaçacaktı bilinmez.İyi çalışmalar diliyorum. |
|
Tarih: 17 Haziran 2006, 12:10 - İp: 88.***.**1.100 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esinkat üye (Amatör) İstanbul
|
Bana göre arkadaki sandalı kadraja tam olarak alsaydınız öndeki sandal ve yansıması şu anki kadar gözü doldurmayacaktı,hiç almasaydınız da öndekini yansımasıyla beraber sığdıramayacaktınız kadraja,en azından ben şu anki haline göre böyle bir tahminde bulunabiliyorum.Bence bu haliyle çok başarılı,iki sandalın da yansımasını görmek güzel |
|
Tarih: 19 Haziran 2006, 09:30 - İp: 85.***.**4.252 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ramirius üye (Amatör) Bursa
|
evet evet bende kadraj konusunda burkay'a katılıyorum. (genelde benim resimlerimde de bu problem var. vizörden bakınca gaza gelip hep kadrajı hatalı alıyorum sanırım. ) ben yeni bir oluşum kuralım diyorum.sloganımızda "kadrajlar özgür bırakılsın" olsun . tebrikler önder bey bence çok hoş bir kare. |
|
Tarih: 9 Ekim 2006, 22:40 - İp: 88.***.**1.210 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
studyofoto üye (Meraklı) Sinop
|
guzal yalnız renklerle oynanmıs hoş olmamıs... |
|
Tarih: 3 Mart 2007, 22:05 - İp: 88.***.**4.229 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|