Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
Nikon Özel Teknik Sevis
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
YOLLARDA .... - Fotoğraf: Nazif Şentosun altın yağmurcun - Fotoğraf: Fatih Pala güç - Fotoğraf: Muhammed Nuri Sert aşura 2017  - Fotoğraf: Erkan Ölmez Sinek küçüktür baktıkça bakasın gelir - Fotoğraf: D.  Erhan Ersoy
23 Ekim 2017, Pazartesi
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Tekrar Kadrajlamak Neden Kötü ?
ocaklilar   Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir?      Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: nzsentosun, gesili, genckartal, akkaymaz, acizane, (5)
Ziyaretçi: 1107
 
Toplam Üye: 276116
Dün: 1
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Bisikletli Kız

Bisikletli Kız
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


erna

erna

Portfolyo
için
tıklayın

Bisikletli Kız

Makina : Canon EOS 350D / Digital Rebel XT
Objektif / Filtre :
Kategoriler : İnsan Manzaraları
Eklenme Tarihi : 30 Haziran 2006
Görüntülenme : 7709
Açıklama :

selesinden uçuşan şeytanarabaları
kadar sessiz bir sevinçle,
bisikletli kız oradan, korkumuzun
sol yanından geçerdi, gelecekten ödünç alınmış
bir zarâfetle...

İp : yok
   
Beyatlı Foto
Bisikletli Kız yorumları

ataata

ataata

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Böylesi sade bir kompozisyonu, bu kadar etkili hale getirmek te sizin başarınız. Estetik gözünüz çok iyi. Tebrikler..
Tarih: 30 Haziran 2006, 10:10 - İp: 85.***.**7.97
  ----------------
 
 
     

dilaver61

dilaver61

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Güzel bir fotoğraf. Çok kırmızı.
Tarih: 30 Haziran 2006, 10:28 - İp: 85.***.**9.253
  ----------------
 
 
     

kankan

kankan

üye
(Amatör)

İzmir

 

Hoş bir kompozisyon...
Tarih: 30 Haziran 2006, 10:31 - İp: 85.***.**2.74
  ----------------
 
 
     

aattaa

aattaa

üye
(Amatör)

Ankara

 

Tarih: 30 Haziran 2006, 10:33 - İp: 85.***.**7.177
  ----------------
 
 
     

tierarzt36

tierarzt36

üye
(Amatör)

Kars

 

Tarih: 30 Haziran 2006, 10:37 - İp: 85.***.**6.59
  ----------------
 
 
     

alisemerci

alisemerci

üye
(Meraklı)

Kütahya

 

 

arka plan biraz karmaşık olsa da iyi kare yakalamışsınız.
hoş renkler var.
güzel fotoğraf, tebrik ederim.
Tarih: 30 Haziran 2006, 10:48 - İp: 81.***.**4.172
  ----------------
 
 
     

aben

aben

üye
(Meraklı)

Uşak

 

Renkler ve kompozisyon çok başarılı.Ellerinize sağlık. Yalnız genel anlamda bir şey söylemek istiyorum.Telefon direkleri, elektrik direkleri ve telleri, tel çitler v.b. fotoğrafta bana çok itici geliyor ve izlediğim fotoğrafta var ise keşke olmasaymış diyorum. Tamamen kişisel bir estetik kaygısı. Siz ne dersiniz bu konuda bilemiyorum.Paylaştığınız için tesekkür eder tekrar tebrik ederim.
Tarih: 30 Haziran 2006, 11:41 - İp: 85.***.**1.158
  ----------------
 
 
     

hepsivar

hepsivar

üye
(Amatör)

Kocaeli

 

gene sade, hoş bir çalışma.
ellerinize sağlık.
Tarih: 30 Haziran 2006, 12:01 - İp: 85.***.**0.130
  ----------------
 
 
     

jeyon

jeyon

üye
(Amatör)

Isparta

 

Sevgili Burben, o direkler olmasa bu fotoğraf bu kadar başarılı olmaz. Bu tarz ucu eğik çitler her zaman ortaçağdan bu güne saklanana, tecrit edilene, öteki kılınana gönderme yapar. Özellikle 20. yy.'u düşünün. Bu fotoğrafta ne var? Hazanı çağrıştırıyor ve dolayısıyla hüznü değil mi? İşte şimdi söylediğim şey doğrultusunda bir daha düşün bak bakalım fotoğrafa ne anlamlar daha katıyor ve onu zenginleştiriyor; sıradanlıktan kurtarıyor. Bu arada bisikleti olmasına rağmen ona binmeyip yürüdüğüne de dikkat et ve bunu büyük bütünün içinde değerlendir.
İkinci bir husus ta şudur ki sanatın euritymik ögeleri vardır. Bunlardan birisi ritim birisi de çokta birliktir. Fotoğrafta tekrar edilen şekiller ritmi sağlarlar. Tıpkı müzikte tekrar edilen bir nota gibi. Burada ritim ağaçlarla oluşuyor ve o çitin direkleriyle kuvvetleniyor. Çok ritmik bir fotoğraf. Sanki sanatın felsefesi düşünülüp düşünülüp çekilmiş bir fotoğraf. İşte estetik bunlarla oluşur. Estetik kaygısı böyle bir şeydir. Bana itici geliyor bu estetik kaygısıdır olmaz. Estetiğin sübjektif yanı üretene daha yakın düşer teoride. İzleyici ise o kulvarda yine aynı duruma düşse de onun fonksiyonu tamamen ayrıdır. İzleyici daha nesnel kriterlere bağlı olmak zorundadır. Estetiğin gelişimini, bu gününü, konularını, tarihini bilmeden estetik kaygılar güdemez izleyici. Kısaca çok sübjektif davranabilmek durumunda değildir. Estetik değişen gelişen bir şeydir bireylerde. Yani hani o geyik laf vardır ya "zevkler ve renkler tartışılmaz" diye; artık yüz yıldır tartışılıyor bu. Çünkü görüldü ki bilgilenmeyle bunlar gelişebiliyor. O direkler olmasa bu fotoğraf hayatiyetini büyük ölçüde yitirir. Ya da santimental bir foto olur yalnızca. Ve o düzeyin beğenisini toplayabilir yalnızca.

Sevgili Erna, diğer fotoğraflarına da baktım ve ilginç bir şey gördüm: Sanat tarihinden bildiğimiz Anton Watto'nun resimleri gibi hepsine sinmiş bir hüzün havası var. Hatta seninki daha melankolik duruyor. Fotoğrafların bir varoluş çizgisi arz ediyor kendini ifade edişin adına. Bu genelde çok zor bir şeydir. Ya da şöyle demeliyim belki: Uzak...
Lütfen fotoğraf çekmekten vazgeçme diyeceğim geliyor haddim olmayarak; üstüme vazife değil elbette ama naçizane ifade etmek istedim.
Paylaştığın için teşekkürler. Tebrik ederim.

#jeyon' tarafından 30.06.2006 12:30:45 tarihinde düzenlendi.
Tarih: 30 Haziran 2006, 12:21 - İp: 212.***.**2.147
  ----------------
 
 
     

35mm

35mm

üye
(Amatör)

İstanbul

 

 

arkadaki direkler çok karmaşa yaratmış...tel örgüler olmayıpta dümdüz devam etseydi ağaçlı alan daha da sade bir fotoğraf olurdu...kişinin kadrajdaki yeri gayet güzel..bence fotoğraftaki etkileyici olan ve fotoğrafa hüznünü veren tek şey tonlar ve tonlarla çok uyuşan sonbahar havası..renk ve ton açısından gayet sakin ve durağan bir fotoğraf..elinize sağlık..
Tarih: 30 Haziran 2006, 12:45 - İp: 88.***.**6.42
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.