| Doğadan Kırmızı 2 yorumları |
|
|
tuna03 
üye (Amatör) Afyonkarahisar 
|
seda hanım nedir bu güzellik...ellerinize sağlık.... |
|
Tarih: 21 Kasım 2006, 22:52 - İp: 88.***.**7.149 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erayca 
Objektif (Meraklı) Muğla 
|
Kirmizinin gucu resmi soguk havada isitmis,ellerinize saglik cok hos..  |
|
Tarih: 21 Kasım 2006, 22:56 - İp: 80.***.**4.4 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mekici 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Konya 
|
nefis bir kompozisyonla sunmuşsun.tebrikler,tebrikler... |
|
Tarih: 21 Kasım 2006, 23:35 - İp: 85.***.**5.103 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
suat hoca 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kastamonu 
|
Bundan önceki benzer çalışmanızı da çok beğenmiştim. Bu da çok güzel,emeğinize değmiş.Elinize sağlık... |
|
Tarih: 22 Kasım 2006, 19:46 - İp: 85.***.**4.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
meho 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
Şahsım olarak bu kareyi çok çok çokkk beğendim. Nasıl kabul etmezler ki anlayamadım, kıskançlık yaptılar demek. Net ve canlı olan bu kareyi bizimle paylaştığın için teşekkürler.. hatta  |
|
Tarih: 22 Kasım 2006, 19:55 - İp: 213.***.**4.229 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zafertekin 
üye (Amatör) Ankara 
|
tebrikler çok güzel fotoğraf |
|
Tarih: 22 Kasım 2006, 21:09 - İp: 81.***.**2.103 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ahmetteke 
üye (Amatör) Nevşehir 
|
arkadaslar bana yazacak bisi bırakmamıslar HAİNLER ama hepsinin düşüncelerine katılıyorum |
|
Tarih: 24 Kasım 2006, 11:10 - İp: 85.***.**5.116 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
skylight 
üye (Amatör) İstanbul 
|
elinize sağlık çok güzel gerçekten...  |
|
Tarih: 24 Kasım 2006, 11:13 - İp: 85.***.**5.254 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
asaya 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Güzel bir fotograf.Yatay olmasıda farklılık katmış,tebrikler.  |
|
Tarih: 27 Kasım 2006, 12:34 - İp: 85.***.**4.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|