| Yansıma yorumları |
|
irfan75 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
çok teşekkürler hayal |
|
Tarih: 9 Şubat 2007, 22:02 - İp: 85.***.**7.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
n.nergiz 
üye (Meraklı) Kastamonu 
|
Gölde su seviyesi gerçekten çok azalmış...
Güzel yansımalar ...güzel çalışma..Kutlarım |
|
Tarih: 9 Şubat 2007, 22:21 - İp: 88.***.**2.74 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
irfan75 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
çok teşekkürler nevzat abi |
|
Tarih: 9 Şubat 2007, 22:23 - İp: 85.***.**7.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erayca 
Objektif (Meraklı) Muğla 
|
Renklerde ilgincmis degisik bir foto elinize saglik  |
|
Tarih: 10 Şubat 2007, 02:14 - İp: 80.***.**4.5 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
irfan75 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
çok teşekkürler erayca |
|
Tarih: 10 Şubat 2007, 03:18 - İp: 85.***.**7.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgurbanu 
üye (Amatör) Ankara 
|
harika bir kare  |
|
Tarih: 10 Şubat 2007, 14:11 - İp: 85.***.**6.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
urfalı 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
Harika bir yansıma, güzel bir doğal kare. Eline sağlık tebrikler.. [>:D ] |
|
Tarih: 10 Şubat 2007, 14:16 - İp: 88.***.**4.164 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
irfan75 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
özgür ve urfalı yorumlarınız için çok teşekkür ederim |
|
Tarih: 10 Şubat 2007, 17:54 - İp: 85.***.**7.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mekici 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Konya 
|
KOMPOZİSYONU İYİ YAPMIŞSIN...  |
|
Tarih: 12 Şubat 2007, 13:27 - İp: 85.***.**9.241 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
irfan75 
üye (Amatör) Kahramanmaraş 
|
çok teşekkürler |
|
Tarih: 12 Şubat 2007, 14:57 - İp: 85.***.**6.183 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|