| Nazlı yorumları |
|
sirona_boncuk 
üye (Meraklı) Kastamonu 
|
ay ayy... bune yaaa...ülümseyerek bakıyorum fotoğrafa...cok tatlı yaaa...nmakinanıza sağlık... ben beğendim hocam.. |
|
Tarih: 21 Haziran 2007, 19:29 - İp: 88.***.**2.86 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pazarbey 
Avukat (Amatör) Kütahya 
|
Çok ama çok başarılı bir fotoğraf olmuş.Kadraj dar gibi ama başarılı. |
|
Tarih: 14 Temmuz 2007, 00:07 - İp: 88.***.**5.215 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nehirden 
üye (Amatör) İstanbul 
|
mahçup kraliçe  |
|
Tarih: 18 Kasım 2007, 10:39 - İp: 85.***.**5.153 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
apay 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Mağrur,güzel,temiz,elinize sağlık. |
|
Tarih: 17 Ocak 2008, 14:40 - İp: 88.***.**0.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
goldboy52 
üye (Meraklı) Ordu 
|
adına yakısır çok nazlı ve gercekten guzel bır kare ..tesekkurler paylaşım için.. |
|
Tarih: 17 Ocak 2008, 14:49 - İp: 88.***.**9.90 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
always35 
üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) İzmir 
|
bu ne alım bu ne güzellik sanırım farkında vede utanmış gibi emeğinize sağlık güzel bir kare tebrikler |
|
Tarih: 17 Ocak 2008, 14:49 - İp: 85.***.**2.55 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nesrinerdi 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Çok hoşuma gitti. Ne güzel bir duruş öyle. Çok güzel görüntülemişsiniz. Teşekkürler. |
|
Tarih: 17 Ocak 2008, 15:05 - İp: 212.***.**0.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sunaturk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çiçek gibi.
çok güzel |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 07:43 - İp: 88.***.**3.111 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
antidemo 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ELLERİNİZE SAĞLIK!.. |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 07:45 - İp: 213.***.**1.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yasmin_703 
üye (Meraklı) Ankara 
|
çok güzel ellerinize sağlık.
|
|
Tarih: 17 Mart 2008, 19:06 - İp: 78.***.**6.89 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|