| Açıklama : |
Değerli Arkadaşlar,
Ölüdeniz’de 21 Nisan 2007 – 23 Nisan 2007 tarihleri arasında gerçekleştirilen 1. Fotoğrafçılar buluşması etkinlikleri çok başarılı ve eğlenceli şekilde devam etmektedir.
Ülkemizin deneyimli fotoğrafçıları ile gençleri buluşturmayı hedefleyen bu etkinlikler kapsamında atölye çalışmaları (Özcan Yurdalan) , söyleşiler, saydam gösterileri, çekim programları ve çevre gezileri (Faruk Akbaş) gerçekleştirildi.
Konaklama öludeniz kıyısında oluşturulacak çadır kampında gerçekleştirildi. beraberimizde getirdiğimiz fotoğraflar sergilendi. 100'lerce nefis fotoğrafın sergilendiği, değerli fotoğraf üstadlarımızın, öğretmenlerimizin bizleri aydınlattığı,çevre gezilerinin düzenlendiği buluşma muhteşem oldu.
Değerli katkıları için Faruk Beye, Mutlu Ekiz Beye Sayın belediye başkanı Keramettin Beye, değerli atölye hocalarımıza ve genç beach'in ilgililerine kendi adıma çok teşekkür ederim. Saygıyı çok çok hak ediyorsunuz. mutlu ve sağlıklı kalın. [>:D :D:D |