| Çocuk Kalplilere... yorumları |
|
zafertekin 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok teşekkürler
elinize yüreğinize sağlık
çok güzel fotoğraf kutlarım. |
|
Tarih: 28 Haziran 2007, 16:07 - İp: 85.***.**6.78 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayg 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
SAYIN ZAFER BEY TEŞEKKÜR EDERİM... |
|
Tarih: 29 Haziran 2007, 09:26 - İp: 85.***.**7.230 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
AYG
ÇOK GÜZEL VE
ORJİNAL BİR KARE..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN...
|
|
Tarih: 30 Haziran 2007, 12:23 - İp: 85.***.**7.126 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
omerk 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İstanbul 
|
Kompozisyon ve kadraja yerleşim dikkat çekici. Çocuk kalmak için okadar sebep ard arda sıralanmışki ; Uçurtma, Aydede ve Masmavi gökyüzü......
Sunumun ve açıklamanı beğendiğimi beyan etmek isterim.
Saygılarımla,
Ömer K. |
|
Tarih: 1 Temmuz 2007, 19:53 - İp: 85.***.**6.134 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
deniz26 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Çok sade ve bi o kadarda etkileyici bir kare olmuş, harika, elinize sağlık...  |
|
Tarih: 2 Temmuz 2007, 02:59 - İp: 88.***.**2.70 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erkan55 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel bir calışma emeğinize sağlık |
|
Tarih: 3 Temmuz 2007, 13:28 - İp: 81.***.**3.96 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayg 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
SAYIN f.fayzin, omerk, deniz26 VE erkan55
BEĞENMENİZE SEVİNDİM. YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... |
|
Tarih: 6 Temmuz 2007, 08:35 - İp: 85.***.**5.87 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
urfalı 
üye (Amatör) Şanlıurfa 
|
Mükemmel bir anı yaklamışsınız. Sizi yürekten kutluyorum.Eline sağlık... [>:D ]  |
|
Tarih: 7 Temmuz 2007, 10:01 - İp: 88.***.**9.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayg 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
SAYIN MEHMET BEY TEŞEKKÜR EDERİM... |
|
Tarih: 12 Temmuz 2007, 15:55 - İp: 88.***.**0.105 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cemone 
üye (Amatör) İcel 
|
Mukemmel bir kompozisyon tebrik ederim.. |
|
Tarih: 25 Temmuz 2007, 16:52 - İp: 198.***.**2.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|