| Halil İbrahim Sofrası yorumları |
|
ozgurmarti 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Tanıtım ve çekim için teşekkürler,emeğine sağlık Mehmet Bey..  |
|
Tarih: 3 Ağustos 2007, 15:06 - İp: 88.***.**6.8 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
panctom 
Objektif (Amatör) İzmir 
|
çok güzel paylaşım mehmet abi..
bir de kazandaki yazıyı tam olarak bir şekilde gösterebilseydin harika olurdu.
sevgi ve saygıyla abi..  |
|
Tarih: 3 Ağustos 2007, 17:49 - İp: 88.***.**0.166 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ressam50 
üye (Amatör) İstanbul 
|
böyle resimlerde görmek olmuyor kısmet olursa bizat gelip görmek isterim ya kısmet paylaştığın için teşekürler  |
|
Tarih: 3 Ağustos 2007, 18:06 - İp: 88.***.**8.21 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Bilgilerle güzelleşen hoş kareler bunlar.
Elinize sağlık. |
|
Tarih: 4 Ağustos 2007, 00:20 - İp: 88.***.**6.121 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
emregunes 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
hoş olmuş ellerinize sağlık  |
|
Tarih: 4 Ağustos 2007, 00:29 - İp: 85.***.**3.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cheryfe 
üye (Amatör) Artvin 
|
Anlamlı ve güzel fotoğraf.Elinize sağlık. |
|
Tarih: 4 Ağustos 2007, 00:34 - İp: 88.***.**1.80 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
doga48 
üye (Meraklı) Muğla 
|
Farklı ve güzel bir bakış açısı..Herzamanki gibi bilgi ve bugüzel fotoğraf için teşekkürler.Tebrikler...Ama ben kazanı da görmek isterim  |
|
Tarih: 4 Ağustos 2007, 12:52 - İp: 88.***.**0.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
zeliş66 
üye (Meraklı) Trabzon 
|
Çok başarılı ve bakış açısı güzel.Sunumunuz ve paylaşımınız için teşekkürler Mehmet bey. |
|
Tarih: 4 Ağustos 2007, 14:45 - İp: 88.***.**6.220 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oguz43 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
ellerinize sağlık güzel bir çalışma olmuş.tebrikler  |
|
Tarih: 5 Ağustos 2007, 08:43 - İp: 85.***.**7.150 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|