| Tren yorumları |
|
emregunes 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
elinize sağlık seyri cok hoş..  |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 17:34 - İp: 85.***.**9.141 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
histogram 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
harika bi kare olmuş gerçekten!!!! |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 18:36 - İp: 88.***.**7.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
glorfindel 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel bir açıdan çekmişsiniz. Renkler tam kıvamında. Elinize sağlık..  |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 19:39 - İp: 85.***.**3.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sightseer 
üye (Amatör) İstanbul 
|
derinlik ve kompozisyon çok güzel..
tebrikler  |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 19:40 - İp: 85.***.**2.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
pazarbey 
Avukat (Amatör) Kütahya 
|
harika bir fotoğraf. küçükken dahada güzel ama. |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 20:28 - İp: 88.***.**8.160 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
husmenaga 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Günay Bey dehşet güzel bir kare
gerçekten farklı çalışmalardan olmuş sitedeki
tebrik ederim gönülden... |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 20:44 - İp: 85.***.**6.126 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
derwisch 
üye (Amatör) İzmir 
|
seyri güzel, kompozisyonu güzel, insana huzur veren bir fotoğraf,
tebrikler ÜSTAD.. [>:D |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 21:27 - İp: 88.***.**1.217 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
beytepe 
üye (Meraklı) İzmir 
|
o anı yakalamış olmanız mükemmel...renkler şahane..kadraj ..siz zaten bunu biliyorsunuz..elinize sağlık... |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 21:34 - İp: 88.***.**3.143 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nikomaniaa 
üye (Amatör) İcel 
|
çok başarılı
elinize sağlık |
|
Tarih: 28 Eylül 2007, 21:39 - İp: 88.***.**7.173 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|