| Umut2 yorumları |
|
demi 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Almanya 
|
biraz kontrast eksik diye düsünüyorum, ama kadraji begendim.
eline saglik  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 10:44 - İp: 62.***.**4.79 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sserdarm 
üye (Meraklı) Kütahya 
|
çok güzel bir kare...tebrik ederim |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 11:08 - İp: 88.***.**3.141 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cap 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Amasya 
|
degişik ,güzel kare  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 11:18 - İp: 88.***.**4.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hakan1984 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İzmir 
|
emelciğim süper bir kare...tebrikler valla...
çok iyi bir ifadeyi pozlamışsın...fotoğrafın etkileyiciliği çok sağlam bence...
ben tek bir kusur gördüm...o da çocuğun sol elinin kadraja alınmamış olması...eğer sol eli de alsaydım mükemmel ötesi olurdu...
ama en beğendiğim foton açıkçası bu ,süper...hep böyle devam et...
tebrikler tekrar...
saygılar... |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:55 - İp: 88.***.**2.108 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hakan1984 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İzmir 
|
he bir de kafayı yarım kesmesen süper olurdu :D  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:56 - İp: 88.***.**2.108 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
alikeser 
Objektif (Profesyonel Fotoğrafçı) Ankara 
|
bi yandan korku bı yandan suphe merak bakıyor etrafa.
emel oncelıkle arkanın bosalmasını beklemelıydın bence bırde hakanın dedıgı gıbı kafa kesılmıs yıne ama arkadakı ıfade guzel oturmus bu sefer
emegıne saglık ıyı bı tonlama basarılı hos bı calısma
ısıgın bol olsun  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 19:32 - İp: 88.***.**4.7 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgulerol 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel bir kare...tebrikler...  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 20:20 - İp: 85.***.**2.97 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
buzkara 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Arkalar hiç boşalmaz bu fotoğraflarda nedense hep birileri gelir sokar ayağını. Sonra o birileri gider bu seferde modelin duruşu fotoğraflık olmaz. Sabır gerektirir böyle yerlerde enstantane fotoğrafı çekmek.
Tebrikler diyorum alis_11 ve hakan1984'ün söylediklerine katılaraktan... |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 22:14 - İp: 85.***.**7.78 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bycramp 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
hey slm...
ne güsel bi kare yakalmışsın..
arka tarafı temizleyebilseydin keşke..
sok kol mevzuuna katılıorum bende..kesilmeseymiş yani;9
 |
|
Tarih: 28 Ekim 2007, 22:23 - İp: 85.***.**1.102 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 |
|
|