| Yorgun Yolcu... yorumları |
|
cap 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Amasya 
|
mükemmel  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 11:18 - İp: 88.***.**4.200 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
goruk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel üstad elınıze sağlık |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:09 - İp: 85.***.**4.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabelaci 
üye (Amatör) Konya 
|
üstat elinize sağlık.başarılı bir sunum |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:13 - İp: 88.***.**6.222 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ttekoglu 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis bir silüet, kutlarım. |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:17 - İp: 88.***.**9.246 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kheer 
üye (Meraklı) Hatay 
|
her yönüyle güzel bir çalışma.ellerinize sağlık.
 |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:17 - İp: 88.***.**5.42 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fujisever 
Objektif (Amatör) Hatay 
|
ustam ,
harika olmuş, fotoğraflarınızı zevkle izliyorum... |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:17 - İp: 88.***.**5.195 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
isterh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Usta, orada yalnız iki canlı değil, güneş de yorgun... eline gözüne sağlık... |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 12:19 - İp: 81.***.**5.187 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ozgulerol 
üye (Amatör) İstanbul 
|
harika bir kare olmuş...elinize,emeğinize sağlık....  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 13:15 - İp: 85.***.**8.190 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
haticekiz 
üye (Amatör) Sakarya 
|
çok hoş renkte güzel bir gün batımı ve ters ışık çalışması-kadraj ve kompozisyonu ile başarılı.emeğine sağlık  |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 13:22 - İp: 85.***.**7.63 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
buzkara 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel bir ters ışık çalışması. Silüetler nefis. Adamın elindeki sopa, zincir hepsi ayrı bir güzellik katmış karenize. Ellerinize sağlık... |
|
Tarih: 27 Ekim 2007, 13:37 - İp: 85.***.**7.26 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|