| Işık,renkler Ve Orman yorumları |
|
kagemusha 
üye (Amatör) Ankara 
|
Uzunca bir moladan sonra dönüşünüz süper olmuş. Elinize sağlık. |
|
Tarih: 19 Kasım 2007, 20:20 - İp: 88.***.**9.202 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selimakyar 
üye (Amatör) Diyarbakır 
|
güneşin yansımaları ana ve ara yönleri gösteriri gibi.. .....yine ustalığınızı konuşturmuş sunuz.. |
|
Tarih: 19 Kasım 2007, 20:33 - İp: 85.***.**6.39 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ilhamid 
üye (Amatör) İzmir 
|
renga renk. çok guzel.tebrıkler... |
|
Tarih: 19 Kasım 2007, 20:36 - İp: 81.***.**6.248 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
biocem 
üye (Meraklı) Zonguldak 
|
Eee filtrenin katkısı inkar edilemez ama çekeninde hakkını vermek lazım,ışık ve renk cümbüşü olmuş.Harika.. |
|
Tarih: 19 Kasım 2007, 21:38 - İp: 85.***.**4.109 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
evrin 
üye (Amatör) Ankara 
|
usta işi bir fotoğraf, tebrikler ve alkışlar. |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 11:29 - İp: 81.***.**9.111 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bull 
üye (Amatör) Antalya 
|
Işık ve renkler belirtiiğiniz gibi çok hoş bir paylaşım emeğinize sağlık tebrikler.... |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 11:32 - İp: 88.***.**7.97 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
karaboga09 
Üye (Amatör) Antalya 
|
Güzel paylaşımınıza tebrikler |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 11:35 - İp: 88.***.**7.97 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
DigitalArt 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Ankara 
|
Ömer Abicim ZevkLe İzLediğim FotoğrafLarınıza Yorum Yazmakta Çok ZorLanıyorum :o)
ELinizdeki MaLzemeLeri OLdukca GüzeL Ve Yerinde KuLLanıyorsunuz Çok FazLa Abartmadan Ve Temiz ŞekiLde Sunuyorsunuz..
Doğanın Bütün RenkLerini Ortaya Koymuşsunuz..
Bu güzeL Sunum İçin Teşekkür Ederim..
SevgiLerimLe. |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 13:11 - İp: 85.***.**8.172 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
aalsac 
üye (Amatör) İstanbul 
|
gerçekten güzel bir kare emeyinize saglık.  |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 16:59 - İp: 81.***.**4.120 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yoruk 
üye (Meraklı) Antalya 
|
TEBRİKLER
EMEĞİNE SAĞLIK
ÇOK GÜZEL KARE
YORUK ANTALYA
 |
|
Tarih: 20 Kasım 2007, 18:09 - İp: 85.***.**7.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|
|