| Raylarda Seken Gece.. yorumları |
|
onecatisi 
üye (Amatör) Ankara 
|
ışık açı ve renkler çok güzel tebrikler |
|
Tarih: 10 Ocak 2008, 15:48 - İp: 88.***.**9.46 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotoman34 
üye (Özel Gün Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
renk ısık netlık harıka tbr ler ellerınıze sağlık  |
|
Tarih: 10 Ocak 2008, 16:00 - İp: 85.***.**9.25 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
monic 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Ortadaki koca boşluk iyi olmamış,
İnsanın gözü sokakta farkı birşeyler arıyor
Bu bakımdan eksiklik hissi uyandırdı bende fotoğrafınız.
Saygılar. |
|
Tarih: 11 Ocak 2008, 16:59 - İp: 88.***.**2.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
emregunes 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
fotografı 800-600 küçültsen bir kerede görünür büyük halinde eminim cok daha güzel görünecektir.. eline sağlık güzel kare.. sadece sol altta kadraja hareketli bir sey girip çıkmış.. |
|
Tarih: 13 Ocak 2008, 02:53 - İp: 88.***.**2.85 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dagli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
derinlik ve simetri çok güzel tebrikler |
|
Tarih: 22 Ocak 2008, 23:20 - İp: 88.***.**5.118 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
turkcetin 
üye (Amatör) Ankara 
|
tripod kullanmadan ,başarılı bir gece çekimi olmuş,elinize sağlık. |
|
Tarih: 30 Ocak 2008, 00:20 - İp: 88.***.**0.236 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kumköy34 
Objektif (Meraklı) İstanbul 
|
Bu hâlini beğendim ben.Daha iyisi de olur,tripotla deneyin ama.. |
|
Tarih: 2 Şubat 2008, 15:33 - İp: 88.***.**6.81 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sansabosa 
Dedektif (Özel Gün Fotoğrafçısı) Ankara 
|
kadraj renkler çok güzel
tebrikler... |
|
Tarih: 2 Şubat 2008, 15:39 - İp: 88.***.**8.99 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sevimveis 
üye (Meraklı) Trabzon 
|
Güzel bir çalışma olmuş derinliği çok sevdim. emeğinize sağlık . Tebrikler |
|
Tarih: 2 Şubat 2008, 15:46 - İp: 81.***.**3.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
rubellit 
üye (Meraklı) İzmir 
|
Kadraj ve derinliği gayet iyi bir fotoğraf olmuş.. Tebrikler..  |
|
Tarih: 2 Şubat 2008, 22:24 - İp: 88.***.**9.190 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|