| Baharı Beklerken.. yorumları |
|
antidemo 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ELLERİNİZE SAĞLIK !.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 06:06 - İp: 213.***.**1.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
suat hoca 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kastamonu 
|
Çok hoş fotoğraf. Elinize sağlık... |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 08:58 - İp: 81.***.**0.173 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gorbi67 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
Tebrikler.(Beğenidir,yorum olamaz.) |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 10:56 - İp: 78.***.**7.85 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hemsinli 
üye (Meraklı) Antalya 
|
Üstat herşeyi ile mükemmel bir fotoğraf.
Paylaşımın için teşekkürler... |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 10:58 - İp: 88.***.**1.35 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nesrinerdi 
üye (Meraklı) Eskişehir 
|
Gerçekten çok güzel masal gibi... |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 11:01 - İp: 212.***.**0.22 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabelaci 
üye (Amatör) Konya 
|
ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR KARE. |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 11:02 - İp: 85.***.**5.254 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
smlcnbz 
üye (Meraklı) Bursa 
|
başarılı bir kare tebrik ederim |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 15:48 - İp: 212.***.**5.81 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
onderyildiz 
üye (Amatör) Hatay 
|
Merhaba;
Çok iyi bir çalışma manzara kuşlar ve yansımalar çok net ellerinize sağlık başarılar... |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 16:06 - İp: 88.***.**1.18 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mustafa37 
üye (Meraklı) Kastamonu 
|
İzleyen ve yorumlayan bütün fotoğraf dostlarına teşekkürler |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 17:08 - İp: 67.***.**9.242 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
selameker 
üye (Amatör) Çorum 
|
kadraja bu kadar büyük bir kompozisyon sığdırmak....
mükemel. başka ne denilebilirki. |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 17:23 - İp: 88.***.**4.131 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|