» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
| Yüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir. ISO... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
turanylmaz,
turangroup,
(2)
|
Ziyaretçi: 1385 |
|
Toplam Üye: 282378 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Yorgun
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
kdemir74
Portfolyo için tıklayın
|
Yorgun |
Makina : |
Canon A540 |
Objektif / Filtre : |
|
Kategoriler : |
Kapılar & Pencereler
|
Eklenme Tarihi : |
16 Ocak 2008 |
Görüntülenme : |
872 |
Açıklama : |
Safranbolu Yörük köyü |
İp : |
85.***.**6.165 |
|
|
|
|
|
Yorgun yorumları |
|
reina üye (Amatör) İstanbul
|
Çok sade biR okadarda etkileyici bir kare ikisini bir arada yakalamışsınız tebrikler |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 02:54 - İp: 78.***.**3.230 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antidemo üye (Amatör) İstanbul
|
ELLERİNİZE SAĞLIK !.. |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 06:04 - İp: 213.***.**1.2 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pix üye (Amatör) Antalya |
harika bir kare , yarısı beyaz fonda yarısı siyah fonda mısırlar cok güzel görünüyor tebrikler ... |
|
Tarih: 16 Ocak 2008, 21:30 - İp: 85.***.**2.94 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edizce üye (Meraklı) İstanbul |
Kutlarım. |
|
Tarih: 19 Mayıs 2008, 02:01 - İp: 78.***.**7.3 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|