| Muhtar yorumları |
|
edizce 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Emeğinize sağlık, tebrikler. |
|
Tarih: 30 Ocak 2008, 20:41 - İp: 85.***.**9.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seyitkonyali 
üye (Amatör) Konya 
|
üstadım kaçarken çektiniz galiba.....
çok güzel ve neşeli bir çalışma.....selamlar... |
|
Tarih: 30 Ocak 2008, 21:35 - İp: 88.***.**5.174 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
blauwolke07 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
Güzel bir kare elinize saglik. |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 00:00 - İp: 84.***.**9.162 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mekici 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Konya 
|
iyiki konuşkanmış...susanları kimse dikkate almıyor...saygılar ustam. |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 00:04 - İp: 88.***.**1.100 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
bordoblue 
üye (Amatör) Trabzon 
|
hoş bir kare  |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 00:06 - İp: 88.***.**3.147 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalsultan 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Bence güzel çalışma..
Netlik güzel...
Mekan insan ilişkisi gayet güzel fotograflanmış.
Özellikle modelin üst giysi rengi uygun düşmüş arka plandan ayırıyor..
Güzel çalışma. |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 00:41 - İp: 81.***.**5.79 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mydemir09 
üye (Meraklı) Aydın 
|
Maşşallah Allah muhtara uzun ömür versin...
Ama bu doğa güzelliğinde de yaşanır be usta ne dersin...
TEBRİKLER |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 00:45 - İp: 78.***.**6.239 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
evrin 
üye (Amatör) Ankara 
|
Biltekin ustam gene güzel bir kompozisyon paylaşmışsın, eline sağlık, kutlarım. |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 01:26 - İp: 85.***.**9.197 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pike37 
üye (Meraklı) Balikesir 
|
muhtarın bir türlü aklı ermedi ahşap evlerin,ambarların önünde fotoğraf çekilmesine...onun istediği yeni yaptığı betonarme binanın görüntülenmesiydi
ellerine sağlık ustam...güzel dokuyu kaçırmamışsın... |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 07:40 - İp: 88.***.**4.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erbay037 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Başarılı bir kare elinize sağlık. |
|
Tarih: 31 Ocak 2008, 08:10 - İp: 212.***.**2.146 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|