| Duruuuuuunnn Bizi Bırakmayııınnnn !!! yorumları |
|
keman 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
selamlar fatih hocam güzel görüntülemişsin bırakıp gittiler bizi dağlarda ebakam kıstırırız bizde onları tenhada emeğinize sağlık kutlarım saygılarımla |
|
Tarih: 5 Şubat 2008, 23:16 - İp: 88.***.**5.191 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
shikart 
üye (Amatör) Erzurum 
|
yaa koskoca adamları nasıl unutmuşlar allah allahhh
çok komik yaa çok zevkli geçmiştir umarım buluşmanı |
|
Tarih: 6 Şubat 2008, 12:34 - İp: 88.***.**2.10 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yetisbey 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
dostum az oyuncu değilsiniz ha hepinizde rolleri kapmışsınız ellerine sağlık  |
|
Tarih: 6 Şubat 2008, 22:07 - İp: 78.***.**3.222 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oguz43 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
biz arabaları kurtaralım derken siz arkamızdan iş çevirmişsiniz..
inanmayın arkadaslar biz yürümek istiyoruz dediler ..
kütahya da buluşuruz dediler ..esas onlar gelmek istemediler...  |
|
Tarih: 6 Şubat 2008, 23:11 - İp: 78.***.**0.248 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ramadzo 
üye (Amatör) İstanbul 
|
hadi hadiii siz inin ağırlık oluyo diye gandırdılar bizi  |
|
Tarih: 6 Şubat 2008, 23:15 - İp: 88.***.**6.122 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
doganm 
üye (Amatör) İstanbul 
|
güzel kare |
|
Tarih: 7 Şubat 2008, 01:33 - İp: 88.***.**0.176 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
agro 
Üye (Reklam Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
abicim herşey iyi güzel hoşta ben arog değilimki yavvvvvvvvvv AGRO
|
|
Tarih: 7 Şubat 2008, 01:40 - İp: 78.***.**3.134 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
civata 
üye (Amatör) Kütahya 
|
Fatih Hocam Güzel bir günün analamlı karelerinden biri tebrikler.  |
|
Tarih: 7 Şubat 2008, 03:56 - İp: 88.***.**0.3 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 |
|
|