| Ossi yorumları |
|
turnusol 
üye (Amatör) Ordu 
|
5d ifadesini görünce bi şey diyemedim..
Ezdi beni makina..
Saygılarımı sunarım.. |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 00:36 - İp: 88.***.**6.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
telmesos 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
Renk dolu harika bir kare tebrikler. |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 09:03 - İp: 85.***.**3.153 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ademyagiz- 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
müthiş bir kare. tebrikler |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 09:33 - İp: 212.***.**8.65 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
daha ne olsun çok ama çok güzel bir kare ve çalışma ellenize sağlık, gözünüze sağlık... |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 09:53 - İp: 85.***.**0.74 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabelaci 
üye (Amatör) Konya 
|
uygulamalarıyla birlikte nefis bir şölen sunmuşsunuz.kutlarım |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 09:56 - İp: 85.***.**0.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yucely 
üye (Amatör) İzmir 
|
Kartpostal gibi güzel bir kare olmuş emeğinize sağlık. |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 10:59 - İp: 194.***.**2.86 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tvister 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Bursa 
|
tek kelime.süper |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 11:07 - İp: 88.***.**0.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
goruk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
tebrikler harika |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 11:10 - İp: 85.***.**4.12 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dagli 
üye (Amatör) İstanbul 
|
çok güzel tebrikler |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 12:19 - İp: 78.***.**4.245 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
lüminesans 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
çok güzel bir çalışma olmuş arkadaş tebrik ederim. ama ne olur rica ediyorum böyle güzel yerlerin bilgilerini yazalım açıklamaya. böyle değerli çekimlerin ayarlarını ve PS uygulamalarını kısaca anlatalım diye düşünüyorum. |
|
Tarih: 10 Mart 2008, 12:25 - İp: 88.***.**5.105 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|