| Roza(çiçekci.. ) yorumları |
|
edizce 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
Çiçek satan bu bayana hiç çiçek veren oldumu acaba?
Emeğinize sağlık, manalı ve derin ifadelerle dolu bir kare. |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 15:19 - İp: 85.***.**7.35 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eruz 
üye (Amatör) Muğla 
|
murat bey gene muhteşem
yüzündeki ifadeyi çok iyi yakalamışsınız
ama genelde ifade bu oluyo zaten
elinize sağlık
tebrikler  |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 15:48 - İp: 78.***.**9.124 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kaandd 
üye (Amatör) İstanbul 
|
oo mükemmel bir fotograf olmuş.. |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 15:52 - İp: 213.***.**3.90 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
shenay 
üye (Amatör) Erzurum 
|
güzel renkler, masum bir ifade, ve çekim kalitesiyle, birleşince, harika bir kare çıkarmışsınız, tebrikler |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 16:07 - İp: 88.***.**5.217 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
atakan 
Objektif (Amatör) Bursa 
|
netliği ve yüzdeki ifadenin yakalanmış olması ile gayet güzel bir kare |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 16:08 - İp: 81.***.**3.185 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tvister 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Bursa 
|
on numara bir kare tebrikler |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 16:17 - İp: 88.***.**0.154 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ierdogan 
üye (Amatör) Ankara 
|
Kendimizden başkasına bakmıyor, baksak bile görmüyoruz ki.
Sıkıntı, mahcubiyet, yokluk ve ezilmişlik...
Paylaşım için teşekkürler. |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 16:17 - İp: 78.***.**0.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ayseyazıcı 
üye (Meraklı) İzmir 
|
çok beğendim.
kutlarım. |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 16:40 - İp: 88.***.**0.102 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotoars 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İzmir 
|
USTA... KUTLUYORUM. MÜKEMMEL BİR KOMPOZİSYON. |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 17:18 - İp: 85.***.**7.160 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
isra_nil 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
murat bey çiçekçi ablamı ne güzel yakalamışssınız böyle
renk uymuda bir harika tülbentin oyalarına kadar .)
tebrikler
isra_nil .) |
|
Tarih: 18 Mart 2008, 17:24 - İp: 81.***.**1.20 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|
|