| Akşam Güneşi yorumları |
|
dugras 
üye (Amatör) İzmir 
|
Siyah beyaz fotoğrafların görünümü başka oluyor.
Ellerinize sağlık.
|
|
Tarih: 24 Mart 2008, 11:06 - İp: 212.***.**2.112 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mehmmet 
üye (Meraklı) Adana 
|
çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık... |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 11:16 - İp: 212.***.**6.156 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ydutoglu 
üye (Amatör) Tokat 
|
güzel paylaşım
tebrikler |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 12:42 - İp: 88.***.**0.109 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
poker333 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Bolu 
|
emeğine sağlık, güzel bir çalışma olmuş. |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 12:56 - İp: 85.***.**6.44 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ierdogan 
üye (Amatör) Ankara 
|
Güzel bir çalışma olmuş Kenan bey ; deniz de, ışık hüzmeleri de ,model de hoş görülmekte.
Tebrik ve teşekkürler. |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 12:59 - İp: 78.***.**0.171 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
oguz43 
Objektif (Doğa Fotoğrafçısı) Kütahya 
|
güzel kare olmuş..tebrikler .. |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 13:05 - İp: 194.***.**9.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gülümseyin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Düzce 
|
çok güzel bir ters ışık çalışması,manzara da harika
çok başarılı bir çekim emeklerinizec sağlık...KUTLARIM... |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 13:20 - İp: 88.***.**1.48 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sevimveis 
üye (Meraklı) Trabzon 
|
Şiirle bütünleşen güzel bir gün batımı. Tebrikler. |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 14:15 - İp: 81.***.**3.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
melis 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Denizli 
|
Cok guzel bir calisma ..ELinize saglik tebrikler.. |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 15:22 - İp: 81.***.**9.111 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kemal6ka 
üye (Amatör) Ordu 
|
Kutlarım,güzel ve anlamlı çalışma olmuş . |
|
Tarih: 24 Mart 2008, 16:02 - İp: 88.***.**3.17 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|