| Gondollar Porsuk Çayında. yorumları |
|
kheer 
üye (Meraklı) Hatay 
|
renkleri ve netliğiyle çok güzel bir çalışma olmuş.
tebrikler. |
|
Tarih: 2 Mayıs 2008, 00:18 - İp: 81.***.**9.33 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
poker333 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Bolu 
|
güzel bir çalışma emeğine sağlık çok harika olmuş. |
|
Tarih: 2 Mayıs 2008, 12:11 - İp: 85.***.**2.60 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sunaturk 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ne güzel bir yermiş.
sayenizde eskişehirde gezmiş gibi oluyorum.
tebrik ediyorum. |
|
Tarih: 2 Mayıs 2008, 14:42 - İp: 88.***.**1.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
osman gazi 
üye (Meraklı) Ordu 
|
Rafet Bey, Muhteşem bir manzara yaa. Elinize sağlık... |
|
Tarih: 2 Mayıs 2008, 18:10 - İp: 78.***.**2.234 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kemal6ka 
üye (Amatör) Ordu 
|
Tebrikler,güzel ve hoş bir paylaşım olmuş...  |
|
Tarih: 2 Mayıs 2008, 21:13 - İp: 88.***.**1.125 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
pazarbey 
Avukat (Amatör) Kütahya 
|
BElediye başkanınızın kıymetini bilen valla. NE adammış be. HElal olsun ona. Saygılarımı sunun kendisine.
Esrafetede tabi. Eskişehir denince aklımıza gelen isim oldu valla. |
|
Tarih: 3 Mayıs 2008, 12:19 - İp: 88.***.**2.49 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kaptan52 
üye (Amatör) Ordu 
|
Bizim de bir Venediğimiz var desnize, Ressm gözüyle güzel bir bakış. tebrikler. saygılarıımla. |
|
Tarih: 4 Mayıs 2008, 21:49 - İp: 88.***.**6.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
esmagul 
üye (Amatör) İstanbul 
|
ellerinize sağlık rengarenk Eskişehir...
çokk güzel |
|
Tarih: 5 Mayıs 2008, 14:15 - İp: 88.***.**5.92 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
personel 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok güzel ve canlı bir kare, tebrikler |
|
Tarih: 2 Haziran 2008, 22:36 - İp: 88.***.**4.217 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|