| Doğayla Yolculuk... yorumları |
|
srdr45 
üye (Amatör) Manisa 
|
yine güzel bir kare yakalamışsın çok güzel olmuş ellerine sağlık. |
|
Tarih: 5 Mayıs 2008, 19:04 - İp: 88.***.**7.26 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
m.demirtas 
üye (Meraklı) Antalya 
|
eline ve yüreğine sağlık abicim....tebrikler
|
|
Tarih: 7 Mayıs 2008, 11:27 - İp: 78.***.**7.7 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kosardijit 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
rüya gibi fotograf tebrıkler harıka |
|
Tarih: 7 Mayıs 2008, 13:55 - İp: 85.***.**1.190 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
esrafet 
üye (Amatör) Eskişehir 
|
güzel,ışıl,ışıl bir çalışma olmuş..tebrikler.  |
|
Tarih: 7 Mayıs 2008, 22:24 - İp: 88.***.**2.223 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
im.seyma 
üye (Meraklı) Kayseri 
|
İnsana özlemlerini hatırlatan çok hoş bir kare olmuş. Elinize sağlık |
|
Tarih: 10 Mayıs 2008, 19:38 - İp: 88.***.**2.2 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mrtgkce 
üye (Amatör) Bursa 
|
Yorumlarını sonuna kadar hakediyor gerçekten... Masal gibi... |
|
Tarih: 12 Mayıs 2008, 13:19 - İp: 88.***.**2.163 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
benbahar 
üye (Amatör) Manisa 
|
bu kadar parlak ve bu kadar güzel bir manzara görmedm sanırım..elinize gözünüze sağlk..orda olup yürümek vardı şimdi biraz..kolay gelsn.. |
|
Tarih: 14 Mayıs 2008, 18:21 - İp: 78.***.**8.136 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hayalperisi 
üye (Meraklı) Kırıkkale 
|
tebrikler |
|
Tarih: 19 Mayıs 2008, 19:23 - İp: 88.***.**7.39 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|