| Akşamüstü Gölgeleri... yorumları |
|
esrafet 
üye (Amatör) Eskişehir 
|
çok hoş ..tebrikler .. |
|
Tarih: 18 Haziran 2008, 00:02 - İp: 88.***.**9.142 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kheer 
üye (Meraklı) Hatay 
|
çok neşeli bir kare olmuş.
renklerin sadeliği de çok hoş.
tebrikler. |
|
Tarih: 18 Haziran 2008, 00:15 - İp: 81.***.**9.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
fiyuma 
üye (Amatör) İcel 
|
hcam çok neşeli esprili bir kare.emeğinize sağlıııııııkkkkkk. |
|
Tarih: 18 Haziran 2008, 01:50 - İp: 86.***.**3.25 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hilvan63 
üye (Amatör) Tekirdağ 
|
hocam çok güzel ya emeğinize sağlık |
|
Tarih: 23 Haziran 2008, 15:42 - İp: 88.***.**4.170 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nehirden 
üye (Amatör) İstanbul 
|
işte süper bir fotoğraf.. |
|
Tarih: 24 Haziran 2008, 23:28 - İp: 85.***.**5.153 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mr.tiger 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çocukluğumu hatırladım.Kurbağası eksik
tebrik ederim gayet güzel bir çalışma. |
|
Tarih: 26 Haziran 2008, 20:01 - İp: 85.***.**8.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
melis 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Denizli 
|
Ben bu kareyi gozden kacirmisim harika elinize saglik cok hos ve espirili bir kare kutlarim |
|
Tarih: 27 Haziran 2008, 00:00 - İp: 81.***.**9.13 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|