| Köy Delikanlıları yorumları |
|
bordoblue 
üye (Amatör) Trabzon 
|
güzel bir çalışma tebrık ederım |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 03:40 - İp: 88.***.**1.62 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
erayca 
Objektif (Meraklı) Muğla 
|
Kesinlikle odulluk bir kare bence,,hersey mukemmel,,tebrikler dostum.. |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 12:42 - İp: 88.***.**0.130 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
esmagul 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Mehmet bey çok güzel bir kare ellerinize sağlık...
dostlukları daim yolları açık olsun gençlerin |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 12:46 - İp: 88.***.**4.98 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok hoş bir çalışma...
Elinize sağlık...tebrikler. |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 13:42 - İp: 78.***.**0.169 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
onrkorkmaz 
üye (Meraklı) İstanbul 
|
tonlar çok hoş |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 17:39 - İp: 85.***.**6.93 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
esrafet 
üye (Amatör) Eskişehir 
|
güzel,başarılı bir çalışma.tebrikler. |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 18:42 - İp: 88.***.**1.143 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dangerous1 
üye (Amatör) İstanbul 
|
eline sağlık Mehmet,güzel bir çalışma olmuş... |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 18:53 - İp: 88.***.**7.138 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
manfulmert 
üye (Amatör) Balikesir 
|
güzel bir çalışma olmuş..tebrikler. |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 18:54 - İp: 85.***.**7.219 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
f.fayzin 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
MYDEMİR09
HEPİNİZİN
GÖZLERİNİZDEN ÖPERİM.
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN... |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 22:13 - İp: 88.***.**2.210 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
amcaa 
üye (Amatör) Zonguldak 
|
Oldukaç iyi bir fotoğraf... Kutluyorum... |
|
Tarih: 19 Temmuz 2008, 23:45 - İp: 78.***.**7.168 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|