| İşte Tatil yorumları |
|
isterh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Nefis bir fotoğraf, çok da güzel bir tatil, hepimizin kökleri bu fotoğrafta, eline sağlık Neslihan, çok güzel... |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 13:07 - İp: 78.***.**4.226 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kemal6ka 
üye (Amatör) Ordu 
|
HARİKASIN BE NESLİHAN..İÇTEN GELDİĞİ GİBİ..
KUTLARIM..EMEĞİNE SAĞLIK..ALLAH KOLAYLIK VERSİN TATİLDE .. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 17:38 - İp: 88.***.**6.180 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sacitmeral 
üye (Meraklı) Rize 
|
....
#20.03.2009 20:34:09 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 21:25 - İp: 78.***.**3.139 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mygaviota 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Başarılı,güzel çalışma...tebrikler. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 21:38 - İp: 78.***.**0.169 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tuna03 
üye (Amatör) Afyonkarahisar 
|
IŞIK VE KADRAJ ÇOK GÜZEL.. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 22:22 - İp: 78.***.**6.247 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
|
osman gazi 
üye (Meraklı) Ordu 
|
Çok güzel bir kare. Tebrikler... |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 22:45 - İp: 78.***.**3.75 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotoars 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İzmir 
|
muhteşemmmm. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 22:46 - İp: 85.***.**9.147 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
haticekiz 
üye (Amatör) Sakarya 
|
ilkokulda iken yaz tatillerine köye gittiğimizde ısrrala giderdik tarlaya patos yapacaklar diye..sıcak eziyet ..ama o zamanlar bize eğlence..emeğine sağlık nostalji oldu bana.. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 22:48 - İp: 88.***.**3.91 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
nehirden 
üye (Amatör) İstanbul 
|
keyfe dahil olduk buradanğ çoooook güzellll |
|
Tarih: 23 Temmuz 2008, 22:55 - İp: 88.***.**6.36 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|