| İş Bitmez... yorumları |
|
ademyagiz- 
üye (Amatör) Kocaeli 
|
harika kompozisyon, tebrikler |
|
Tarih: 25 Temmuz 2008, 23:29 - İp: 78.***.**4.193 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
abal 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Neslihan çok güzel karelemişsin,
bu karelerin çok başarılı,
emeklerine sağlık.. |
|
Tarih: 25 Temmuz 2008, 23:49 - İp: 85.***.**9.171 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
osman gazi 
üye (Meraklı) Ordu 
|
Güzel bir kare. Elinize sağlık... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 01:07 - İp: 78.***.**3.75 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
melis 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Denizli 
|
Harika bir kompozisyon tebrikler..Makinaniz toz duman icinde kaldi oyle degilmi..??
saygilar..basarili bir kare.. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 01:09 - İp: 81.***.**9.252 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
atti96 
üye (Amatör) Kayseri 
|
Bu yorucu ve bıktırıcı çalışma ortamını sapıyla,samanıyla ve tozuyla çok güzel karelemişsin Neslihan Hanım.Kutlarım..
#atti96' tarafından 26.07.2008 01:11:25 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 01:11 - İp: 88.***.**0.232 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fiyuma 
üye (Amatör) İcel 
|
muhteşem bir an...emeğinize sağlık. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 04:37 - İp: 213.***.**6.70 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
biracayipadam 
üye (Amatör) Yurtdışı 
|
IS BITTI SANMISTIK....NEYSE IS OLSUN..
AMA EN ONEMLISI EMEGIN KARSILIGINI ALABILMEK... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 06:29 - İp: 85.***.**7.3 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
isterh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Seriyi tamamlayan bir fotoğraf, saman tozlarının havada uçuşması
orada çalışan insanların ne denli zor koşullarda çalıştığının kanıtı,
ellerine emeğine sağlık Neslihan... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 09:20 - İp: 78.***.**7.108 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
efem69 
üye (Amatör) Almanya 
|
Güzel bir kare tebrikler... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 10:09 - İp: 84.***.**7.113 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
chacha216 
üye (Amatör) Balikesir 
|
Çok hoş bir komposizyon ve saman paraçaları çok hoş durmuş havada ve sizde güzel yakalamışsınız.Tebrikler... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 11:36 - İp: 88.***.**8.156 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|