| Zümrüt... yorumları |
|
goldboy52 
üye (Meraklı) Ordu 
|
net ve renklı bır hedıye ..tesekkurler paylaşım ıcın ... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 08:53 - İp: 88.***.**8.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
tabiatci 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Gaziantep 
|
sevğili dostlardan sevğili dostlara böyle olur armağan. çok harika bir çalışma kutlarım sizi. lütfen kebul buyurun tebriğimizi. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 09:02 - İp: 88.***.**2.253 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
papilic 
üye (Amatör) Ankara 
|
çok zarif harikulade bir çekim olmuş
yüreğinize sağlık Melike Hanım. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 09:33 - İp: 88.***.**7.164 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
poker333 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Bolu 
|
güzel bir armağan melike hanım kutlarım.... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 09:50 - İp: 212.***.**0.14 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
isterh 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çok güzel, nefis bir görsel, "yusufçuk"lar sanırım sizin ihtisas alanınıza giriyor, çünkü diğerleri de harika, elinize emeğinize sağlık, kutlarım... |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 10:16 - İp: 78.***.**7.108 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
melis 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Denizli 
|
Elinize saglik basarili bir calisma.. kutlarim . |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 10:40 - İp: 81.***.**9.252 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
alperenspor 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
tebrikler ustalığınızı konuşturmuşsunuz. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 10:54 - İp: 88.***.**8.11 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
fotoars 
üye (Profesyonel Fotoğrafçı) İzmir 
|
SEVGİLİ MELİKE....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.MESLEK HAYATIMDA ONLARCA ÖDÜL BİR O KADAR DA HEDİYENİN İÇİNDE EN GÜZELİ EN DEĞERLİSİ SENİN GÖNDERDİĞİN MAKRO ÇEKİMİDİR. SENİ KUTLUYORUM.DOĞAL YAPINDA OLAN İNSANCIL DÜŞÜNCE DUYGUSALLIK VE NEZAKET SENİ HER ZAMAN YÜCELTİYOR.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERKEN MUTLULUK VE SAADETİN SENİN İLE OLMASINI DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 11:12 - İp: 85.***.**3.10 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
kenant 
Objektif (Amatör) İstanbul 
|
ortamından uzak olsada güzel olmuş tebrikler.. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 11:14 - İp: 88.***.**9.41 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
abal 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Melike hanım güzel bir kare , sizin diğer makrolarıda biliyorum onun için biraz daha net olmasını arzu ederdim.
emeklerine sağlık.. |
|
Tarih: 26 Temmuz 2008, 11:42 - İp: 85.***.**1.119 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 | 4 |
|
|