| Manzara... yorumları |
|
zafertekin 
üye (Amatör) Ankara 
|
eyvah ki eyvah
sanırım Meke burası
selamlar |
|
Tarih: 31 Temmuz 2008, 11:01 - İp: 85.***.**7.40 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
dose 
Objektif (Meraklı) İzmir 
|
Suların çekilmeiş olması içler acısı..
Bende zafer abim gibi meke sandım..
inşalah bir gün görmek nasip olur..
ellerine sağlık abiciğim..
selamlar.. |
|
Tarih: 1 Ağustos 2008, 14:52 - İp: 88.***.**5.128 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
daniyar 
üye (Amatör) Mardin 
|
çok hoş bir kare ama bir o kadar da hüzünlü...Koyunların kana kana su içtikleri gölcük de küresel ısınmadan nasibini almış.Elimizdeki su kaynaklarımızı daha iyi kullanmak dileğiyle.Bol fotoğraflı günler.. |
|
Tarih: 1 Ağustos 2008, 16:29 - İp: 88.***.**2.221 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ercan.c 
üye (Amatör) İstanbul 
|
hocam sanırım bu mekan Meke gölünün çekildiği bölgelerden biri,içler acısı bir durum tabiki,fotoğraf çok güzel ama iç çekmekten alamadım kendimi,ellerine sağlık selamlar |
|
Tarih: 1 Ağustos 2008, 16:39 - İp: 88.***.**7.28 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
seledon 
üye (Amatör) Kütahya 
|
emeğinize sağlık manzara kareniz süper renkler, derinlik harika ama her şey mükemmel olmuyor işte bir taraf eksik kalacak o da suyun çekilmesi onu da rabbim büyük verir inşallah |
|
Tarih: 1 Ağustos 2008, 16:55 - İp: 194.***.**9.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gulsen0633 
üye (Meraklı) Yurtdışı 
|
tebrik ederim harika bir çalışma... |
|
Tarih: 2 Ağustos 2008, 01:16 - İp: 78.***.**7.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
agro 
Üye (Reklam Fotoğrafçısı) İstanbul 
|
eline sağlık ustam mükemmel görüntüüüü |
|
Tarih: 2 Ağustos 2008, 01:23 - İp: 88.***.**3.137 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
evrin 
üye (Amatör) Ankara 
|
kutlarım ustam harika bir manzara paylaşmışsınız!! |
|
Tarih: 4 Ağustos 2008, 11:15 - İp: 88.***.**0.7 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ricoz 
üye (Amatör) İzmir 
|
Çok güzel bir manzara. Bulutların verdiği derinlik inanılmaz.
Emeklerinize sağlık, selamlar... |
|
Tarih: 10 Ağustos 2008, 13:40 - İp: 88.***.**6.145 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 |
|
|