» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
| merhaba arkadaşlar, bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
birbeyin,
tatli,
(2)
|
Ziyaretçi: 5984 |
|
Toplam Üye: 282604 | Dün: 2 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Yolun Sonu
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
sgulsan
Portfolyo için tıklayın
|
Yolun Sonu |
Makina : |
Nikon D40
|
Objektif / Filtre : |
Nikkor 18/55 |
Kategoriler : |
Deniz
|
Eklenme Tarihi : |
11 Ağustos 2008 |
Görüntülenme : |
644 |
Açıklama : |
Yolun Sonunda
Kaç buralardan, kaç karanlıktan,
Koş, maviyi görene kadar koş,
Yorulduğunu hissettiğinde pes etme hemen,
Yolun sonunda mutluluk ve sevgi...
Kaç buralardan, kaç sevgiyi bilmeyenlerden,
Ben bu kalbin yarısını çizmişim yolda giderken,
Özlediğime değil sevdiğime koşarken
Yolun sonunda mutluluk ve sevgi...
|
İp : |
85.***.**9.78 |
|
|
|
|
|
Yolun Sonu yorumları |
|
ademyagiz- üye (Amatör) Kocaeli |
renklerin tonları ve kadraj çok güzel. kadraj çok güzel diyorum ama yatayda nasıl olurdu onuda düşünüyorum elinize sağlık |
|
Tarih: 12 Ağustos 2008, 11:21 - İp: 78.***.**9.69 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
h.iz üye (Amatör) Giresun
|
Çok başarılı bir çalışma
Tebrikler |
|
Tarih: 12 Ağustos 2008, 17:46 - İp: 78.***.**9.229 |
|
----------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sayfa(lar):
1 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|