» Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
|
|
|
» Fotoğrafça | Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
| Forumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki? Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz... | Devamı » |
|
» Aktif Üye/Ziyaretçi |
Üye:
yucgun,
(1)
|
Ziyaretçi: 712 |
|
Toplam Üye: 282635 | Dün: 0 | Bugün: 0 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
Çalışan Eller 2
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
renk78
Portfolyo için tıklayın
|
Çalışan Eller 2 |
Makina : |
Nikon D70
|
Objektif / Filtre : |
35 70 |
Kategoriler : |
Çalışan İnsan
Dijital Kurgu
|
Eklenme Tarihi : |
5 Ocak 2009 |
Görüntülenme : |
5870 |
Açıklama : |
Ah o eller
İnsanı insan, emeği emek yapan eller
Titreyişinden ürkekliği
Tutuşundan güveni duyduğum eller
Sevginin insan dışına çıktığı yer
Eller
Gönülden vermeye hazır
Bana çok şey anlatır
Kimisi karıştırır
Meraklıdır
Dokunmadan edemez
Çok çabuk kirlenir
Bazıları sadece düzeltir
Kimseye hissettirmeden
Anamın şefkatli elleri gibi
Korkak eller her şeyden çekinir
Korkudan taşın altına giremez
Eller var
Devamlı bir şeyler isteyen
Dilencilere bile taş çıkaran
Bencilliğe çanak tutan
Vermekten nefret eden
Çalışan eller pamuk değil
Nasır tutar
Anamın elleri gibi
Her yarım kalan işe koşar
Her yükün altına onlar girer
Hayata tutunan eller
Çalışan eller
Öpülesi eller
Sevginin ve vermenin
Aynası eller
|
İp : |
94.***.**0.12 |
|
|
|
|
|
Çalışan Eller 2 yorumları |
|
Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|