Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
22 Mayıs 2024, Çarşamba
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
İyi Fotoğraf Çekimi İçin İpuçları
orh.turhanİYİ FOTOĞRAF ÇEKMEK   50 Altın İpucu      1* Bakış noktanızı iyi seçin. Bunun için fotoğrafını çekeceğiniz konuyu nasıl göstermek istediğinizi düşünün. Sabit bir konunuz varsa (bina, çeşme vs) etrafında biraz dolaştıktan sonra en iyi açısını bulmaya çalışın. Perspektif...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: ramco06, (1)
Ziyaretçi: 1667
 
Toplam Üye: 282392
Dün: 1
Bugün: 1
 Fotoğraf Arama
 

Esnaf Dedelerim..

Esnaf Dedelerim..
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


staticc

staticc

Portfolyo
için
tıklayın

Esnaf Dedelerim..

Makina : Nikon D80
Objektif / Filtre : Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED
Kategoriler : Çalışan İnsan
İnsan Manzaraları
Eklenme Tarihi : 20 Nisan 2009
Görüntülenme : 599
Açıklama :

Ankara kalesinden iki güzel esnaf dedem çekmeye çalıştım beğenilirinize saygılarımla...
(eleştiriler en güzel yol göstericilerdir)

İp : 88.***.**6.96
   
Esnaf Dedelerim.. yorumları

the_wall

the_wall

üye
(Firma)

Ankara

 

 

griler fazla diyecem ancak; işiniz cidden zormuş.. her yer beyaz ki öyle böyle mat yada donuk beyaz da değil. çuvallar hadi biraz kontrast verde göreyim diyor. ayrıca ışıkda her yerde ...
nacizane tavsiyem ne olurdu;

çuvallara göre pozlayıp hatta kontrast için biraz da az pozlayıp modeller üzerinde gölgeli ki tabiki modellerde yüzde değil ama vuzcütta karanlık bölgeler kalacak ama denenebilir mi dedim ?
ayrıca biraz daha yaklaşıp yada açıyı değiştirip ki imkanları bilmeden söylyorum; çuvallar yada modelleri alan derinliğinde bırakıp patlamalmaları komposizyonda rahasız etmeyecek etkide bırakmak...

kadraj başarılı ve bu hali ile herşeye rağmen üstesinden gelinmiş bir kare.
tebrik ederim.
saygılar...
Tarih: 20 Nisan 2009, 19:16 - İp: 212.***.**9.16
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.