| » Fotoğraf Galerisi |
Ayın Konusu |
Bitkiler |
Dijital Çalışmalar |
Hayvanlar |
İnsan |
Macro |
Manzara |
Netfotograf Özel |
Sanatsal - Teknik |
Siyah Beyaz |
Su Altı |
Şehir - Mimari |
Yaşam |
Yetişkin |
Diğer |
| |
|
| |
| » Fotoğrafça | Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
| Forumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki? Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz... | | Devamı » |
| |
| » Aktif Üye/Ziyaretçi |
| Üye:
ertugrulkoca,
zanadu,
(2)
|
| Ziyaretçi: 972 |
| |
| Toplam Üye: 283179 | | Dün: 0 | | Bugün: 1 |
|
|
Fotoğraf Arama
|
|
|
Çadırın Çocukları Serisi- 7
|
|
Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın |
|
buoliana 
Portfolyo için tıklayın
|
Çadırın Çocukları Serisi- 7 |
| Makina : |
Canon EOS 400D
|
| Objektif / Filtre : |
|
| Kategoriler : |
Çocuk - Bebek
İnsan Manzaraları
Portre
|
| Eklenme Tarihi : |
2 Temmuz 2009 |
| Görüntülenme : |
723 |
| Açıklama : |
Yer:Mersin
Tarih: 17.06.2009 / 17:27
Ağlarsamda Annem Yanımda Olsun Yeter Diyor Bebecik
YOK YOK bakmayın siz bu bebeğin başında Annesinin olduğuna.
Çadırda anneler baba, babalar anne olmuş da çocuklarını büyütme dertlerindeler.
Bakın bakın kulak verin söyleyeceklerime!!!
-Sabah 5’te kalkar Baba tarlada çalışmak için.
-Evine 18 ytl götürmek için akşam ederler yazın sıcağında, kışın soğuğunda.
-Bir gün domates toplanır, bir gün patlıcan, başka gün karpuz, başka gün ekin biçilir derken geçer günler.
-Evde de büyür artık küçük yavruları.
-Aaaa, Çocuk Annesini emmeyi mi bıraktı? Artık Annelerinde Babalar gibi çalışma vakti gelmiştir tarlalarda.
-Bazen iş olur anne gider, bakar çocuğuna baba,
-Bazen baba gider işe, anne bakar çocuğuna.
Hayat böyledir onlar için. Ama günümüzün ekonomik koşulları insanlara der ki;
Ey aile büyükleri, annede çalışacaaaak babada….
İşte bu insanlarda böyle yapıyorlar. Yalnız aynı anda aynı gün çalışmıyorlar.
Sevindim bebek adına gerçekten.
Anne sevgisiyle baba sevgisiyle dolu dolu günler geçiriyor bu bebek.
Annem babam bana ekmek getirecek diye kreşlerde bulamadığı sevgiyi buluyor kendinde.
Hayır Hayır bu insanların yaşamları, ekonomileri kreşe, çocuk bakıcısına çocuk vermeyi kaldırmaz. Hoş imkanları olsa öyle yaparlar mıydı ki?
Eee Yapsalar ne olurdu???
Peki Anne Baba akşama kadar çalışırken, çocuklar ne yapıyor kreşte, bakıcıda ?
- Hangi bebek, hangi küçük çocuk; bir anne, bir baba sevgisini lüks bir arabaya, lüks bir eve, yada daha zengin bir yaşama tercih eder????????
- Yoksa benim bakıcım olsun benim kreşim olsun der????
- Anne işte iken; kreşte, bakıcının elinde ağlarken, hangi bebek sarılmak istemez annesine ????
- Karşısında bir sürü oyuncağı olması mı? Yoksa Annesinin ona sıcak bir gülümsemesi, onu okşaması, sevmesi mi?
- Sormuyorlar size değil mi çocuklar bu soruyu?
- Şimdi ben size soruyorum büyükler?????
___Yokluk inasanı fedakarlığa mı iter? Yoksa varlık mı insanı fedakarlığa iter?
* Eğer yavrusuna fedakarlık edip işine gitmiyorsa anne, varsın yokluk olsun.
* Eğer varlık yavrusuna kreşle fedakarlık sunuyorsa, olmasın öyle varlık.
Varlık olsun diye mi anne sevgisinden yoksun büyüyor bu çocuklar?
Yoksa varlıktan mı ?
Yoksa kariyerden mi?
Yoksa insanın kendini daha özgür hissetmesinden mi?
Yoksa yoksa yoksa diye diye sormalıyız kendimize.
Yoktan var olan çocuklarınıza, var olan sevginizi fazlasıyla verin dostlar....
Selamlar Sevgiler
Ragıp Sarı
|
| İp : |
78.***.**5.58 |
| |
|
|
|
|
| Çadırın Çocukları Serisi- 7 yorumları |
|
bila 
üye (Meraklı) Ankara 
|
Güzel bir bakış açısı. Işığı da iyi kullanmışsınız. Tebrikler.. |
|
Tarih: 2 Temmuz 2009, 20:59 - İp: 85.***.**5.215 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
cap 
üye (Stüdyo Fotoğrafçısı) Amasya 
|
çekim açınız ve kompozeniz ustaca
iyi fotograf |
|
Tarih: 2 Temmuz 2009, 22:32 - İp: 88.***.**7.88 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
eflatunca 
üye (Amatör) İcel 
|
farklı çekim açılarını çok seviyorsun ve bundada çok iyisin....
seriyi sevdim bence devam fotodaşım...
bu arada sonuna kadar okudum açıklamanı
emeğinize sağlık...
saygılar... |
|
Tarih: 3 Temmuz 2009, 12:12 - İp: 88.***.**9.177 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
sultann 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Bu seride çok güzel. Yakalanan açı harika.
Bu kadar uzun açıklamaları genelde okumam/okuyamam. Sıkılırım.
Ama sizin açıklamayı zevkle okudum. Hayatın içinden, Ustaca.
Kutlarım Ragıp bey.
#07.08.2009 13:29:47 tarihinde düzenlendi.
|
|
Tarih: 7 Ağustos 2009, 13:28 - İp: 81.***.**5.57 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
the_wall 
üye (Firma) Ankara 
|
tebrik ederim. sunumun geneli ile başarılı.
|
|
Tarih: 7 Ağustos 2009, 13:47 - İp: 212.***.**9.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 |
|
|
|

*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
|
|