| Misket Oynarken yorumları |
|
morpurple 
üye (Amatör) Ankara 
|
geçen eve gelen 5 yaşındaki yiğenime bnm eski misketlerimi verdim oynasın diye nası tutulup atılcağını bile bilmiyo biz o yaştayken birbirimizden ütmeye çalışırdık..yeni nesil sokakta büyümüyo kötü bişey bu bence..hernese güzel fotoğraf tebrikler saygılar.. |
|
Tarih: 22 Temmuz 2009, 21:46 - İp: 88.***.**8.16 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
ferruhcelik 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Çocukluğuma geri döndüm fotoğrafınızla... Ellerinize sağlık.
|
|
Tarih: 22 Temmuz 2009, 22:07 - İp: 85.***.**9.239 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
teomio 
üye (Amatör) İstanbul 
|
yine çok hoş bir gündelik yaşam fotoğrafı Kenan...
tebrikler, selamlar...  |
|
Tarih: 22 Temmuz 2009, 22:41 - İp: 78.***.**1.219 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
hobyarli 
üye (Doğa Fotoğrafçısı) Manisa 
|
Bir önceki fotoğrafınızda olduğu gibi
yine çocukluk günlerimizi hatırlattınız
Tebrikler Kenan Bey
Selamlar. |
|
Tarih: 22 Temmuz 2009, 22:55 - İp: 81.***.**4.205 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
abal 
üye (Amatör) İstanbul 
|
Kenancım tebrikler,
kadrajın usta işi olmuş,
emeklerine sağlık... |
|
Tarih: 23 Temmuz 2009, 11:41 - İp: 212.***.**1.34 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
yuksek 
üye (Amatör) İstanbul 
|
kenan bey teprikler güzel bir çalışma olmuş teprikler |
|
Tarih: 23 Temmuz 2009, 19:24 - İp: 92.***.**0.206 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
gencmenn 
üye (Amatör) Almanya 
|
renkleri ve kontrasti ile üstbanda cok yakisan bir kompozisyon |
|
Tarih: 23 Temmuz 2009, 20:09 - İp: 91.***.**6.218 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
panctom 
Objektif (Amatör) İzmir 
|
güzel bir fotoğraf olmuş bence de..
eline sağlık dostum.. |
|
Tarih: 23 Temmuz 2009, 23:32 - İp: 88.***.**5.117 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
esmagul 
üye (Amatör) İstanbul 
|
tebrikler Kenan sen misketlerini naptın?oğluna saklasaydın sevgiler...
|
|
Tarih: 24 Temmuz 2009, 17:13 - İp: 94.***.**7.209 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
mengenlix 
üye (Amatör) Ankara 
|
Şu tek fotoğraftan HDR yapımını biri bana öğretsin lütfen  |
|
Tarih: 25 Temmuz 2009, 00:16 - İp: 88.***.**7.75 |
| |
----------------
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
|
| Sayfa(lar):
1 | 2 | 3 |
|
|