Fotoğraf Galerisi - Netfotograf fotoğraf paylaşımı platformu
  Anasayfa Foto Haber Donanım Forum Foto Market Fotoğraf Galerisi Seri İlanlar Eğitim Fotoğraf Gezileri Reklam İletişim
fotoğraf galerisi
 
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni Hatırla:
Yeni Üye / Şifremi Hatırlat
Tozlaşmalar Zamanı.... - Fotoğraf: Şerafettin Çalışır DOKUNMA - Fotoğraf: Ali Tuzcu KapıdaKiler - Fotoğraf: Cemal Sepici Duel 2 - Fotoğraf: Erol Özdemir Ufkumda batmayan güneş - Fotoğraf: Bekir Karaca
25 Nisan 2024, Perşembe
» Fotoğraf Galerisi
  Ayın Konusu
  Bitkiler
  Dijital Çalışmalar
  Hayvanlar
  İnsan
  Macro
  Manzara
  Netfotograf Özel
  Sanatsal - Teknik
  Siyah Beyaz
  Su Altı
  Şehir - Mimari
  Yaşam
  Yetişkin
  Diğer
 
 
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Sistemi Yararlı Mı?
ocaklilarAşağıda görülen her iki fotoğraf da, aynı ortamada ve aynı değerler ile çekilmiştir. (Yetersiz ışık şartları, Perde Hızı: 1/8, Diyafram: 2.8, ISO 50)      Makinenin, yetersiz ışık şartları nedeniyle ISO yu yükseltememesi ve her iki fotoğrafta da aynı perde hızı ve diyafram değerl...
Devamı »
 
» Aktif Üye/Ziyaretçi
Üye: mustekaslan, (1)
Ziyaretçi: 2545
 
Toplam Üye: 282367
Dün: 2
Bugün: 0
 Fotoğraf Arama
 

Kanuni Köprüsü

Kanuni Köprüsü
 

Fotoğrafın büyüğünü ve exif bilgilerini görüntülemek için fotoğrafın üzerine tıklayın


fdemirhan

fdemirhan

Portfolyo
için
tıklayın

Kanuni Köprüsü

Makina : Canon EOS 5D
Objektif / Filtre : Canon EF 35mm f/2
Kategoriler : Kültürel Miraslarımız
Eklenme Tarihi : 26 Ekim 2009
Görüntülenme : 7826
Açıklama :

Büyükçekmece gölü üzerinde tüm çağlarda köprü yapılmış, ancak Mimar Sinan'ın özel yapım teknikleri kullanarak yaptığı bu köprü kadar dayanıklısı olmamış. Kanuni Sultan Süleyman'ın emri ile yapıldığı için Kanuni köprüsü, Koca Sinan'ın elinden çıktığı için Mimar Sinan Köprüsü, bulunduğu mevkiden ötürü Büyükçekmece köprüsü isimleri ile bilinir.
Güzeller güzeli bir köprüdür, eş biçimli 4 yapıdan oluşur. Günümüzde araç trafiğine kapatılmış ve bir park içinde korunmaya alınmıştır.

İp : 85.***.**7.181
   
Kanuni Köprüsü yorumları

eflatunca

eflatunca

üye
(Amatör)

İcel

 

yorum yok seyri çoklardan
emeğe ve paylaşıma teşekkürler...
saygılar...
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:19 - İp: 88.***.**4.254
  ----------------
 
 
     

abal

abal

üye
(Amatör)

İstanbul

 

Nefis olmuş ustam,çok başarılı...
emeklerinize sağlık...
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:19 - İp: 85.***.**5.26
  ----------------
 
 
     

hamit54

hamit54

üye
(Meraklı)

İstanbul

 

Bu ışık ve yansıma zamanının katkılarına eklenen usta bakışın fotografı
Mimar Sinan'ın ruhunu sevindirmiştir bence.

Emeğinize sağlık Fatih ustam selam ve sevgiler...
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:24 - İp: 85.***.**6.104
  ----------------
 
 
     

hayalsultan

hayalsultan

üye
(Meraklı)

İstanbul

 

Çok güzel olmuş....
Selamlarımla...
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:37 - İp: 88.***.**7.37
  ----------------
 
 
     

excalibur

excalibur

üye
(Amatör)

Afyonkarahisar

 

 

zor bir acı tamamını almak zor bu köprünün..ustalık burda devreye giriyor..harika bir eser harika bir fotograf tebrikler usta
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:43 - İp: 78.***.**2.77
  ----------------
 
 
     

sado34

sado34

üye
(Profesyonel Fotoğrafçı)

İstanbul

 

Çok sevdiğim fotograflarından birisi...
Mimari fotograftaki ustalığını çok iyi kanıtlıyor.
Emeklerine sağlık Fatih usta
Tarih: 26 Ekim 2009, 00:51 - İp: 85.***.**9.100
  ----------------
 
 
     

coffie

coffie

Objektif
(Meraklı)

Antalya

 

 

Ustanın çektiği fotoğrafı seyretmenin keyfine doyum olmuyor.
Köprünün suya yansıyan görüntüsü nefis...
Emeklerinize sağlık Fatih Bey...
Tarih: 26 Ekim 2009, 01:15 - İp: 78.***.**4.18
  ----------------
 
 
     

ismailer

ismailer

üye
(Meraklı)

İstanbul

 

Deminden beri bakıyorum,bakıyorum biryerden tanıdık geliyor, ben bu açıyı bir yerden hatırlıyorum diyorum, nerden nerden derken tıkladımki ne göreyim fotograf sahibinin sesi çıktı ellerine sağlık usta muhteşem olmuş.
Tarih: 26 Ekim 2009, 02:09 - İp: 88.***.**0.23
  ----------------
 
 
     

akhisarli

akhisarli

üye
(Amatör)

Yurtdışı

 

Hiç olmazsa bu nadide eseri koruma altına almışız,bu da birşey!
İşin hakkını verdin mi demek ki eserler kalıcı olabiliyormuş
Koca Sinan'dan asırlar sonrasına bile altın değerinde bir mesaj işte!

Fotoğraf içinse birşey demeye gerek yok bence,
Fotoğraf işte,fotoğraf!!!
Emeklerinize sağlık Fatih Bey,
Selamlar,
Tarih: 26 Ekim 2009, 10:16 - İp: 87.***.**0.143
  ----------------
 
 
     

kenant

kenant

Objektif
(Amatör)

İstanbul

 

büyüleyici bir görüntü tebrikler üstad...
Tarih: 26 Ekim 2009, 10:27 - İp: 85.***.**6.191
  ----------------
 
 
     

Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4

Gri skala
*Netfotograf Fotoğraf Galerisi'ndeki fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların sahiplerinden izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

 

Manzara Bitkiler Hayvanlar İnsan Netfotograf Özel Yaşam Ayın Konusu
» Deniz » Çiçekler (Evcil) » Hayvanlar (Evcil) » Çalışan İnsan » Foto Sende (Oyun) » Haber » Bisiklet (2009 Haziran)
» Doğa » Çiçekler (Yabani) » Hayvanlar (Yabani) » Çocuk & Bebek » Foto Öykü » Komik » Ekonomi (2008 Haziran)
» Gökyüzü & Bulutlar » Meyveler » Kediler Köpekler » Eller & Ayaklar & Gözler » Nf Buluşma Noktası » Sahne » Detaylar (2008 Mayıs)
» Gün Doğumu Batımı » Türkiye Florası » Kuşlar » Gölgeler & Silüetler » Üst Bant Arşiv » Sokak » Çocuk Olmak (2008 Nisan)
» İlkbahar Dijital Çalışmalar » Türkiye Faunası » İnsan Manzaraları Şehir - Mimari » Spor » Kadın (2008 Mart)
» Kış » Dijital Kurgu Sanatsal - Teknik » Portre » İç Mekan Su Altı » Çalışan Çocuklar
» Nehirler Şelaleler Göller » HDR » Detay Makro » İstanbul » Su Altı » Işık
» Panoramik » Manipülasyon » Gece Çekimleri » Bitki » Kapılar Pencereler Siyah Beyaz » Korku
» Sonbahar Yetişkin » Soyut » Böcek » Kültürel Miraslarımız » Siyah Beyaz » Siyah Beyaz Hatıra
» Yaz » Erotik » Reklam & Moda » Kelebek » Mimari Diğer » Türk İnsanı
  » » Diğer » Obje » Şehir » Diğer » Yeni Yıl
         
» Zıtlıklar
©Copyright 2002 - 2009 - Sitemiz, Türkiye'nin en hızlı Web Hosting sunucularında, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.